English

برگزاری سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند با حمایت به‌پرداخت ملت

با حمایت به‌پرداخت ملت به عنوان بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک کشور سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند برگزار می‌شود.

برگزاری سومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند با حمایت به‌پرداخت ملت

 به گزارش خبرگزاری موج، سومین رویداد تهران هوشمند با حمایت شرکت به پرداخت ملت بعنوان شرکت پیشرو در ارائه خدمات پرداخت الکترونیک در ۱۸ و ۱۹ آذرماه ۱۳۹۸ در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران آغاز به کار می‌کند. این شرکت بعنوان بزرگترین شرکت پرداخت الکترونیک کشور حامی این رویداد است که با حضور جمعی از متخصصان شهر هوشمند، مدیران ارشد شهرداری‌ها، اعضای محترم شورا‌های اسلامی شهرها، تنی چند از وزرا و مدیران ارشد دولت و شهرداران تعدادی از کلانشهرهای دنیا همراه است، و موضوع مهم و استراتژیک شهر هوشمند را در دستور کار خود قرار داده است.

. نگاهی دقیق به گستره همایش نشان می‌دهد؛ رویداد «تهران هوشمند» با‌ تاکید بر نقش داده‌ها در توسعه و مدیریت شهرهای هوشمند برگزار خواهد شد که برنامه‌های متعددی را دربر می‌گیرد. از سخنرانان این رویداد محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیروز حناچی شهردار تهران،سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس ملی بنیاد نخبگان و محمد فرجود، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران و همچنین شهریار خلیلی مدیرعامل به پرداخت ملت هستند.

در این راستا شرکت به‌پرداخت ملت با ایجاد امکان ارائه خدمات پرداخت از طریق پایانه های فروشگاهی ، برنامه موبایلی سکه ، درگاه پرداخت اینترنتی ، و .... تحولات شگرفی را در عرصه پرداخت الکترونیک ایجادکرده است. شرکت به‌پرداخت در کنار ارائه خدمات به مشتریان، درصدد حمایت از شرکت‌های نوظهور در عرصه فناوری مالی است و این رویداد بهترین محل برای حضور این‌گونه افراد مستعد و صاحب ایده‌های نوین برای همکاری با این شرکت بزرگ است.

بر اساس اعلام نشریه معتبر نیلسون ریپورت این شرکت در بین 150 شرکت برتر دنیا در عرصه خدمات پرداخت الکترونیک در رتبه پانزدهم دنیا قرار دارد و در خاورمیانه و کشور ما نیز رتبه نخست را به خود اختصاص داده است .

شایان ذکر است نشست‌های تخصصی داخلی و بین‌المللی با حضور فعالان و بزرگان اصلی شهر هوشمند، سایر مراکز استانی کشور و کلان شهرهای دنیا ، کارگاه‌های ارائه محصول و معرفی خدمات با مشارکت استارت‌آپ‌های برتر کشور در زمینه مدیریت شهری از جمله رویدادهای دو روز برپایی این همایش است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه