English

رئیس اتحادیه شرکت های پخش اقلیم کردستان

ضعف بسته بندی کالاهای صادراتی ایران

برزن محمد خالد گفت: در حال حاضر یکی از مشکلات کالای تولیدی ایران ضعف بسته بندی است، هرچند از نظر کیفیت استانداردهای لازم را دارد.

ضعف بسته بندی کالاهای صادراتی ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رئیس اتحادیه شرکت های پخش اقلیم کردستان عراق در نشست تجاری ایران و اقلیم کردستان با اشاره به اینکه در حال حاضر 300 شرکت توزیع در منطقه اقلیم کردستان فعال است، گفت: تامین کالاهای تولیدی با کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است و برای اقلیم کردستان صرفه اقتصادی بیشتری وجود دارد که کالا را از تولیدات کشورهای همسایه تامین کند تا اینکه از اروپا و آمریکا وارد کند.

برزن محمد خالد با تاکید بر اینکه اشتراکات جغرافیایی و فرهنگی باعث به وجود آمدن ذائقه مشترک شده است، افزود: در حال حاضر یکی از مشکلات کالای تولیدی ایران ضعف بسته بندی است، هرچند از نظر کیفیت استانداردهای لازم را دارد.

او با بیان اینکه اقتصاد اقلیم کردستان روی بازار جهانی باز است، تصریح کرد: در حال حاضر کالاهای ایرانی از سطح متوسط به پایین را دارد و از آنجایی که سطح درآمد مردم اقلیم کردستان بالا رفته است انتظار دریافت کالاهای با کیفیت تر را دارند.

او با بیان اینکه عدم اطمینان میان بازرگانان روی روابط اقتصادی اثر گذار است، گفت: برخی مواقع تولیدکننده ها با وجود انعقاد قرارداد با یک شرکت توزیع کننده و استقرار نمایندگی اما به یکباره وارد قرارداد با شرکت دیگری شده و این مشکل ساز است، در حالی که در اقتصادهای توسعه یافته با چنین مشکلاتی روبرو نیستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه