English

ادعای نوبخت در ارتباط با پرداخت حمایت معیشتی دولت

به گفته نوبخت در اولین مرحله‌ پرداخت حمایت معیشتی، برای ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر خانوار پرداخت شده است.

ادعای نوبخت در ارتباط با پرداخت حمایت معیشتی دولت

به گزارش خبرگزاری موج، محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: در حالی مرحله پرداخت کمک‌ های معیشتی دولت در چند روز گذشته انجام شد که در دور اول به ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار خانوار پرداختی انجام شده که در مجموع بیش از ۲۴۲۰ میلیارد تومان به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

با افزایش قیمت بنزین و سهمیه‌ بندی آن قرار شد مابه‌التفاوت ایجاد شده که حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان در سال برآورد می‌شود به مردم برگردد. بر این اساس برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزار تومان، دو نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهارنفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان تعیین شد.

دولت اعلام کرده بود به بیش از ۱۸ میلیون خانوار کمک حمایتی تعلق می‌گیرد که نزدیک به ۶۰ میلیون نفر را در بر خواهد گرفت اما آنچه اعلام شده نشان می‌دهد کمک‌های واریزی برای کمتر از ۱۸ میلیون خانوار بوده است.

توضیحات دریافتی از این حکایت دارد که با توجه به این‌ که شرایطی فراهم شده تا افرادی که در دور اول مشمول دریافت نبودند درخواست خود را مطرح کنند و در صورت تایید به لیست دریافت‌کنندگان کمک‌های حمایتی اضافه شوند، این تعداد خانوار می‌توانند در ماه‌های بعد افزایش یافته و از ۱۸ میلیون خانوار عبور کند.

طبق اعلام دولت دریافت‌کنندگان کمک حمایتی از مددجویان کمیته امداد، بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان، مستمری بگیران، معلمان، روستاییان و عشایر، کارگران، کارمندان و اقشار کم درآمد جامعه هدف کمک حمایتی دولت تشکیل می‌شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • عبداله غایبی

    سلام اقای نوبخت .بنده رو زدن دو عدد ماشین داری .اگه ماشین بنام من باشه واگذار میکنم ب شما که خیالت راحت بشه .۱۶۲۱۹۲۱۱۸۲
    کدملی من بررسی کنید ترو بخدا

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی