English

رضا رحمانی خبر داد؛

فراخوان برای داخلی سازی صنایع

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در روزهای آینده فراخوان‌های مشارکت و دعوت از همه گروه‌های هدف برای بهره‌گیری از حداکثر توان هموطنان توانمند اعم از داخل و خارج کشور برای داخلی سازی انجام خواهد شد.

فراخوان برای داخلی سازی صنایع

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در راستای اجرای فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در جمع تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی، این وزارتخانه برپایی نمایشگاه دائمی مدنظر معظم له به منظور تجمیع و داخلی سازی نیازهای صنایع کشور را امروز کلید زده است.

رضا رحمانی همچنین با اشاره به وجود زیر ساخت و فصای مناسب در نمایشگاه بین‌المللی و فضاهای استانی و نیز تجربه مفید این وزارتخانه در برگزاری نخستین نمایشگاه فرصت های ساخت داخل و رونق تولید در تیرماه ۹۸ اعلام کرد: مسئولیت این نمایشگاه دائمی بر عهده سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران( ایدرو ) با همکاری تمامی دستگاه های مرتبط قرار گرفته است.

رحمانی تصریح کرد: این نمایشگاه با مشارکت همه بخش‌های توانمند، معاونت علمی ریاست جمهوری، وزارت علوم، شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها، انجمن‌ها و سایر ذینفعان در سطح فراگیر ملی برنامه ریزی و برپا می شود.

به گفته رحمانی در روزهای آینده فراخوان‌های مشارکت و دعوت از همه گروه‌های هدف برای بهره‌گیری از حداکثر توان هموطنان توانمند اعم از داخل و خارج کشور انجام خواهد شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه