English

جشنواره راهکارهای جامع نرم افزاری آی کن

گروه مهندسی آی کن تصمیم دارد جشنواره راهکارهای جامع نرم‌افزاری آی‌کن را با مشارکت گروهی از سازمان‌های مشتری و شرکت‌های همکار در تاریخ ۱۸ آذرماه ۹۸ در هتل المپیک تهران برگزار ‌کند.

جشنواره راهکارهای جامع نرم افزاری آی کن

به گزارش خبرگزاری موج، گروه مهندسی آی کن به‌عنوان یکی از پیشتازان حوزه نرم افزار و طراحی فرآیندهای کسب و کار، تصمیم دارد جشنواره راهکارهای جامع نرم‌افزاری آی‌کن را با مشارکت گروهی از سازمان‌های مشتری و شرکت‌های همکار در تاریخ ۱۸ آذرماه ۱۳۹۸ در هتل المپیک تهران برگزار ‌کند.

بنابر اعلام گروه مهندسی آی‌کن، در این جشنواره، سازمان‌های (مشتریان) منتخب با ارائه تجارب موفق خود با استفاده از محصولات گروه مهندسی آی‌کن در جهت مدیریت فرآیندهای سازمانی با رویکرد سیستم‌های جامع، گام موثری در جهت ارتقای فرهنگ استفاده از نرم‌افزارهای جامع در حوزه‌های مالی، اتوماسیون اداری ، منابع انسانی و لجستیک و BPMS برخواهند داشت.

در این جشنواره بخش‌هایی از سیستم‌های جامع آی‌کن و نیز معرفی خدمات و محصولات شرکت‌های همکار ارائه خواهد شد.

* چه طرح‌هایی در جشنواره ارائه می‌شوند؟

کلیه طرح‌های ارسالی توسط هیأت داوران ارزیابی شده و گزینش اولیه در مورد آنها انجام می‌شود. طرح‌های منتخب در روز جشنواره ارائه خواهند شد. جهت شرکت در مسابقه طرح‌های منتخب، لازم است ابتدا در سایت آی‌کن ثبت‌نام نموده و سپس از پنل کاربری خود، نسبت به ارسال طرح یا طرح‌های خود اقدام کنید.

خاطرنشان می‌سازد:

پس از انجام داوری اولیه جهت ارائه هر کدام از طرح‌ها در جشنواره، به شرکت‌کنندگان اطلاع رسانی می‌شود. پس از ارائه طرح‌های موفق، رای‌گیری توسط کاربران از طریق سایت گروه مهندسی آی‌کن انجام و نتایج آن در هفته اول دی‌ماه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به طرح‌های برتر منتخب هیات داوران، حضار و شبکه‌های اجتماعی، سه هدیه نفیس تقدیم خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه