English

محمودزاده خبر داد؛

ثبت نام مسکن ملی از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود

معاون مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی گفت: مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در چهار استانِ سیستان و بلوچستان، قم، خراسان شمالی و خراسان جنوبی امروز ساعت 10 صبح آغاز می شود.

ثبت نام مسکن ملی از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود

به گزارش خبرگزاری موج،  محمود محمودزاده ، معاون مسکن و شهرسازی وزارت راه و شهرسازی درخصوص ثبت نام مسکن ملی اظهار کرد: مرحله اول ثبت‌نام طرح اقدام ملی مسکن در چهار استانِ سیستان و بلوچستان، قم، خراسان شمالی و خراسان جنوبی امروز ساعت 10 صبح آغاز می شود.

محمود محمودزاده افزود: در سه روز کاری بعد، ثبت‌نام مسکن طرح اقدام ملی برای استان‌های کردستان، گلستان و کهگیلویه و بویراحمد و سه روز کاری بعد از آن نیز برای استان‌های یزد، همدان و چهارمحال و بختیاری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به متقاضیان مهلتی برای جمع‌آوری مدارک داده شده است تا از امروز سه‌شنبه بتوانند مدارک خود را بارگذاری کنند، تصریح کرد: ثبت‌نام به‌صورت مرحله‌ای انجام می‌شود و‌ سایت برای وارد کردن اطلاعات متقاضیان در این چهار شهر باز می‌شود و تا پایان تکمیل ظرفیت در این شهر‌ها فعال است.

محمودزاده گفت: زمان ثبت‌نام برای کلان‌شهر تهران و شهر‌های جدید نیز تا پایان آبان صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • س برای ثبت نام تاکی وقت داریم کجامراجعه کنیم

    س چون دستم خالیه خانه ای ندارم بخاطرهمین پورسیدم کجابایدمراجعه کنم چون یک ادم کارگربادرامدی که دارد صدسال دیگه نمیتواند صاحب خانه شودبخاطرهمین بایدثبت نام کنم تامنهم پیش خانواده ام شرمنده نباشم ازشمااجزانه تقاضای کمک دارم که من همخانه دارشوم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه