English

منصور یزدی زاده؛

قرارداد ذوب آهن و شرکت راه آهن نیازمند اصلاح است

مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان گفت: هزینه های تولید افزایش یافته و قرارداد با شرکت راه آهن باید تعدیل شود، همان طور که قرارداد ما با وزارت راه و شهرسازی به دلیل تغییر هزینه های مواد اولیه چندین بار تعدیل شد.

قرارداد ذوب آهن و شرکت راه آهن نیازمند اصلاح است

به گزارش خبرگزاری موج، منصور یزدی زاده درباره استاندارد ریل تولیدی این شرکت، گفت: تولید این ریل مطابق استاندارد اروپا تولید می شود و شرکت بازرسی آی آر ای ارزیابی های لازم را انجام دهد و بدون این استاندارد حتی یک کیلو ریل از کارخانه خارج نمی شود و ریل تولیدی مورد تایید وزارت راه و شهرسازی و شرکت راه آهن کشور است.

یزدی زاده با بیان اینکه برگزاری مناقصه برای تولید ریل در صورتی تولیدکننده دیگری وجود ندارد منطقی نیست، گفت: به طور قطع ارزیابی فاکتورهای قیمت گذاری کاملا منطقی است و هم اکنون در حال انجام است.

او درباره جزئیات قرارداد با شرکت راه آهن، گفت: در آن زمان شرکت ذوب آهن نیاز به ارز داشت، از این رو تلاش شد که قرارداد با شرکت راه آهن به صورت ریالی منعقد شد، از طرف دیگر هزینه های تولید افزایش یافته و قرارداد با شرکت راه آهن باید تعدیل شود، همان طور که قرارداد ما با وزرا ت راه و شهرسازی به دلیل تغییر هزینه های مواد اولیه چندین بار تعدیل شد.

او با بیان اینکه آماده هستیم قرارداد با راه آهن را تعیین تکلیف کنیم، گفت: شرکت راه آهن مشکلی با این قرارداد ندارند و تنها قرار است بعد از اینکه مذاکراتی بین مدیر عامل شرکت راه آهن و وزیر راه و شهرسازی انجام و تعیین تکلیف شود.

در ادامه محمد جعفر صالحی عضو هیات مدیره شرکت ذوب آهن اصفهان در ادامه این نشست با اشاره به اینکه اپلیکیشنی با عنوان معدن مارکت امروز در شرکت ذوب آهن رونمایی می شود، گفت: این اپلیکیشن علاوه بر اینکه امکان عرضه و تقاضای سنگ آهن را تسهیل می کند، زمینه ارائه اطلاعات و معرفی محصولات را فراهم می کند و سرمایه گذاران می توانند از طریق این اپلیکیشن می توانند اطلاعات لازم برای اکتشاف و سرمایه گذاری در بخش معدن را دریافت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه