English

محمد اسلامی:

باید کشور را در مسیر توسعه حفظ کنیم

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: باید کشور را در مسیر توسعه حفظ کنیم و لذت ملی روز افزون را باید با اقدامات هوشیارانه برای مردم کشور فراهم کنیم.

باید کشور را در مسیر توسعه حفظ کنیم

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح نمایشگاه نقش وزارت راه و شهرسازی در سازمان‌ های تابعه در ۸ سال دفاع مقدس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه به منظور ارزش نهادن به یک دستاورد بزرگ در حوزه دفاع مقدس است و ۸ سال دفاع از وطن به عنوان ذخایر پر افتخار ملی ما محسوب می‌شود.

او ادامه داد: بازخوانی و پردازش دستاورد دفاع مقدس هم در مدیریت فرماندهی و هم نحوه اقدام و عملکرد آن‌ها را می‌توانیم به نسل حاضر انتقال دهیم.

اسلامی با بیان اینکه مستند سازی این دستاورد با زنده سازی و زنده نگهداشتن آن یکی از اهداف اصلی در برگزاری این نمایشگاه بوده است گفت: باید سعی کنیم تمامی این دستاورد‌ها را به نسل حاضر انتقال دهیم.

وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: شرایط جنگ امروز ما شاید سخت‌ تر از شرایط جنگ نظامی و تحمیلی ۸ سال دفاع مقدس باشد چرا که آمریکا در تمام مویرگ‌های شریانی فرعی و اصلی کشور از جمله روابط مالی و اقتصادی ما به صورت تروریستی نفوذ کرده و ما نیاز داریم با هوشیاری و جان فشانی اقدام به هنگامی را انجام دهیم و خوشبختانه با کمک خداوند توانستیم تمامی این توطئه‌ها را خنثی کنیم.

او تاکید کرد: باید کشور را در مسیر توسعه حفظ کنیم و لذت ملی روز افزون را باید با اقدامات هوشیارانه برای مردم کشور فراهم کنیم.

اسلامی اظهار کرد: موضوع پر اهمیت نقش مهندسی در جنگ بسیار مهم است و به عنوان یک نقش پایه‌ای و اساسی محسوب می‌شود که نیرو‌های مسلح با ظرفیت‌های مهندسی خود و دستگاه‌های پشتیبان مانند وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی به صورت بسیجی و جهادی در جبهه‌ها حضور داشتند.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در دوران دفاع مقدس وزارت راه و شهرسازی و مسکن و شهرسازی از طریق ۲ اداره کل مسئول اداه راه کربلا و راه مقدس در طول  ۸ جنگ تحمیلی بودند و با وجود آنکه یک دستگاه دولتی محسوب می‌شدند، اما به عنوان یک نهاد انقلابی و جهادی عمل کردند.

او اظهار کرد: باید مسیر وزارت راه و شهرسازی همواره ادامه داشته باشد و خوشبختانه تمامی اقدامات این وزارتخانه در سراسر کشور در قالب پروژه‌های عمرانی و مسکنی فعال است. یاد و خاطره تمامی شهدای وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی در طول ۸ سال دفاع مقدی را گرامی می‌داریم.

صبح امروز نمایشگاه نقش وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های تابعه در طول ۸ سال دفاع مقدس با حضور وزیر راه وشهرسازی، رئیس سازمان هواپیمای کشوری و شرکت فرودگاه‌ها و هو اپیمایی ناوبری و مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در باغ موزه دفاع مقدس افتتاح شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه