English

نرخ بلیط هواپیما بر مبنای آذر ۹۷ محاسبه و فروخته می شود

دیر کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکندگان گفت: نرخ بلیط هواپیما بر مبنای آذر ماه سال گذشته محاسبه و فروخته شود و فروش بلیط با نرخ بالاتر تخلف محسوب گردد.

نرخ بلیط هواپیما بر مبنای آذر 97 محاسبه و فروخته می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت صنعت، سیدجواد احمدی مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکندگان گفت: درتیرماه سال جاری نرخ بلیط هواپیما در پروازهای داخلی توسط شرکت های هواپیمایی با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشوری و بدون هماهنگی با کارگروه تنظیم بازار افزایش یافته و نرخ های جدید به اجراگذاشته شده است.

مدیر کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان افزود: از آنجا که طی نشدن فرآیند مندرج در مصوبه ۲۹ /۵/ ۹۷ شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور تخلف بوده و علیرغم مکاتبات این سازمان برای اصلاح روند فوق، اقدامی از طرف سازمان هواپیمایی کشوری و شرکتهای هواپیمایی در این زمینه صورت نگرفت، مقرر شد تا تعیین تکلیف نهایی، نرخ بلیط هواپیما بر مبنای آذر ماه سال گذشته محاسبه و فروخته شود و فروش بلیط با نرخ بالاتر تخلف محسوب گردد. این موضوع مورد تایید وزیر راه وشهرسازی نیز قرار گرفته وتوسط وی در رسانه ها تاکید و تایید شده است.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: بر همین اساس طی بازرسی به عمل آمده از چهار شرکت هواپیمایی در هفته های اخیر به علت اضافه دریافتی، ضمن تشکیل پرونده مراتب به تعزیرات حکومتی ارجاع گردیده و وضعیت سایر شرکتها نیز در دست بررسی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی