English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

گزارشی از برخی اقدامات همراه اول در زمینه مسئولیت اجتماعی

همراه اول امروز در بازار رقابتی ارتباطات با پوشش شبکه گسترده در مناطق مختلف کشور، علاوه بر کسب جایگاه اول در میان اپراتورهای داخلی به مقام نخست اپراتورهای تلفن همراه خاورمیانه نیز نائل آمده که این موضوع مرهون سرمایه گذاری روی فناوری های روز و همراهی با تقاضای جامعه در راستای توسعه خدمات ارتباطی بوده است.

گزارشی از برخی اقدامات همراه اول در زمینه مسئولیت اجتماعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، کارنامه 25 ساله فعالیت های شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان قدیمی ترین اپراتور کشور در حالی بیشترین سهم بازار را نشان می دهد که برای بسیاری جای سوال است این اپراتور چگونه توانسته به جایگاه نخست اپراتورهای ایران و منطقه دست پیدا کند؟

همراه اول یکی از برندهای موفقی است که در این سال‌ها با سرمایه گذاری در بخش های مختلف همواره با آخرین نوآوری‌ها حرکت کرده و خدمات جذاب و جدیدی را به مشترکان خود ارائه داده است و امروز شعار هیچکس تنها نیست را به معنای واقعی محقق کرده است. 

در اثبات این موضوع همین بس که در شرایط اشباع بازار ارتباطات همراه، شرکت ارتباطات سیار ایران همچنان روند رو به رشدی در جذب مشترکان جدید دارد و هم اکنون در صدر لیست بالاترین ضریب نفوذ ارتباطات کشور جای گرفته است.

این اپراتور با ربع قرن سابقه فعالیت در بازار کشورمان، فعالیت های گسترده ای در عرصه مسئولیت اجتماعی نیز دارد؛ یک نمونه از اقدامات مهم این اپراتور در این زمینه که اکنون در سالگرد آن هستیم، کمپین ستاره 24 مربع است که سال گذشته هم زمان با 24 سالگی این اپراتور استارت خورد.

سال گذشته که کشور به متاثر از زلزله کرمانشاه زانوی غم بغل گرفته بود، جمعی از مدیران همراه اول با حضور در مناطق زلزله زده اقدامات حمایتی خود را در دستور کار قرار دادند. در همین جهت و در راستای مسؤولیت اجتماعی و سهیم شدن در امر خداپسندانه مدرسه‌سازی و بازسازی مدارس ، هیأت مدیره همراه اول با اختصاص مبلغ ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی مدارس زلزله زده کرمانشاه موافقت کرد.

بنابه این گزارش، مراحل ساخت هشت مدرسه در استان کرمانشاه از محل این بودجه و زیر نظر سازمان نوسازی مدارس آغاز شد که شامل چهار مدرسه در ثلاث باباجانی، یک مدرسه در روانسر، یک مدرسه در سرپل ذهاب، یک مدرسه در گیلانغرب و یک مدرسه در دالاهو می‌شود.

حال پس از گذشت یک سال از اجرای کمپین ستاره 24 مربع برای ساخت و نوسازی مدارس کرمانشاه ، اشاره ای اجمالی به اهم اقدامات انجام شده توسط همراه اول در این مناطق خواهیم داشت؛

  1. مدرسه علی ابن ابی‌طالب شهرستان سرپل ذهاب با ۶ کلاس درس و پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد
  2. مدرسه قشلاق روانسر با ۶ کلاس درس و پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصد
  3. مدرسه روستای کندوله روانسر با دو کلاس درس و پیشرفت فیزیکی حدود ۵۰ درصد
  4. مدرسه زیارت تمرخان شهرستان ثلاث باباجانی با ۶ کلاس درس و پیشرفت حدود ۹۰ درصد
  5. مدرسه روستای نیرژ ثلاث باباجانی با دو کلاس درس و پیشرفت حدود ۳۵ درصد
  6. مدرسه نورآباد ثلاث باباجانی با ۶ کلاس درس و پیشرفت فیزیکی حدود ۹۰ درصد
  7. مدرسه روستای شلین گیلانغرب با دو کلاس درس
  8. مدرسه روستای دشت لیل با دو کلاس و پیشرفت حدود ۲۵ درصد

بررسی‌های نشان می‌دهد ۳۲ کلاس درس آموزشی طی اقدامات برنامه‌ریزی شده همراه اول به‌زودی آماده بهره‌برداری می‌شود که بخشی از این تعداد برای سال تحصیلی جدید قابل استفاده خواهد بود

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه