English

امیر دریادار خانزادی مطرح کرد؛

افزایش دوبرابری ناوگروه دریایی ارتش در سال جاری

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: در سال های عادی ما 6 ناوگروه به دریا می فرستادیم و امسال به 13 ناوگروه افزایش یافته و نزدیک 500 روز در دریا حضور داشته اند.

افزایش دوبرابری ناوگروه دریایی ارتش در سال جاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم روز جهانی دریانوردی و روز دریانورد در سالن همایش های صدا و سیما، گفت: امروز آنچه که در سطح دریا غرورآفرین شده حضور مردانی است که همواره آماده شهادت هستند.

او با بیان اینکه صنعت دریا در سال های اخیر پیشرفت زیادی داشته و تجارت نیز توسعه یافته است، افزود: فناوری تاثیر بالایی در این عرصه داشته و تمام نظامات از کشتی گرفته تا بنادر از این پیشرفت ها متاثر شده اند و علاوه بر اینکه حضور در دریا را الزام آور کرده است فناوری پیچیدگی های نیز به وجود آورده است.

او با بیان اینکه در دریا ظرفیت های زیادی وجود دارد، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب پیش از این به اهمیت دریا و تمدن سازی پرداخته است. 

خانزادی با بیان اینکه دریا و دریانوردی ارتباط موثری دارند، گفت: رهبر معظم انقلاب گفته اند اگر امنیت نباشد هیچ فعالیتی قابل اجرا نیست.

او با بیان اینکه شناور هپینس به سلامت به کشور برگشته است، گفت: نیروی دریایی از همان ابتدا این کشتی را اسکورت کرد تا در مقابل دشمنان در امان باشد و تعرضی به آن نداشته باشند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به تغییراتی که در یکسال اخیر در سطح دریا به وجود آمده است، گفت: در سال های عادی ما 6 ناوگروه به دریا می فرستادیم و امسال به 13 ناوگروه افزایش یافته و نزدیک 500 روز در دریا حضور داشته اند.

او با بیان اینکه امروز استکبار به دنبال ناامن نشان دادن منطقه هستند، گفت: ما تلاش کرده ایم برخلاف خواست استکبار این منطقه  را امن کنیم، زیرا آنها به دنبال ناامن نشان دادن منطقه هستند تا حضور خود در این منطقه را توجیه کنند. 

خانزادی با بیان اینکه در شرایطی که دشمن به دنبال ایجاد ناامنی بود تجهیزاتی به نیروی دریایی اضافه شد، تصریح کرد: باید از خانواده های عزیزانی که در این عرصه حضور دارند تشکر کرد که باعث شده ما مظهر اقتدار باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه