English

خبرگزاری موج گزارش می دهد؛

آغاز سوخت‌ گیری بنزین با کارت سوخت از امروز

سوخت‌ گیری در جایگاه‌ های سوخت از بامداد امروز سه شنبه 22 مرداد 98 با کارت شخصی انجام می‌ شود.

آغاز سوخت‌ گیری بنزین با کارت سوخت از امروز

به گزارش خبرگزاری موج، طبق اعلام شرکت پخش فرآورده‌ های نفتی تاریخ اجرای سوخت گیری با کارت سوخت های شخصی از بامداد امروز سه شنبه 22 مرداد 98 انجام می‌ شود و تمام وسایط نقلیه بنزینی باید برای دریافت سوخت، از کارت سوخت خودرو خود استفاده کنند.

گفتنی است؛ تا کنون برای 24 میلیون خودرو و موتورسیکلت در کشور کارت سوخت صادر شده است و در حال حاضر 3900 جایگاه سوخت‌ در کشور از نظر سخت‌ افزاری و نرم‌‌افزاری آماده‌ سازی شده‌اند.

براین اساس چهار رقم آخر کد ملی فرد به عنوان پیش‌ فرض رمز فعال شده است و همچنین اگر کسی نتوانست رمز قبلی کارت سوخت خود را پیدا کند در تهران 19 مرکز برای بازیابی رمز کارت سوخت وجود دارد.

کارت‌ های جایگاه‌ داران همچنان فعال است و به رغم همه تلاش‌ های انجام شده، برای ثبت نام و صدور کارت سوخت المثنی، برای آن دسته از مالکان خودرو‌ ها که کارت سوخت خود را گم کرده‌ اند و کارت سوخت در اختیار ندارند مقرر شده که به مدت محدودی از کارت جایگاه‌ دار استفاده کنند و حسب مورد، تا زمانی که در هر منطقه متناسب با شرایط، اعلان خواهد شد، این رویه ادامه دارد.

در حال حاضر سوخت‌ گیری چه با کارت شخصی و یا کارت جایگاه بیش از 60 لیتر در روز امکان ندارد اما اگر کسی بیش از 60 لیتر خواست باید یک بار دیگر سوخت‌ گیری کند و محدودیتی وجود ندارد. 

در صورتی که مالکان خودرو‌ها در استفاده از کارت سوخت خود با هر مشکلی روبرو شدند، از طریق سایت niopdc.ir و یا تماس با شماره ۰۹۶۲۷ اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    مردم ما بدلیل گستردگی شهرها و بعد مسافت بین شهری و ترددهای اغلب غیرضروری و تک سرنشین در زمره صدرنشینان اصراف در مصرف سوخت و همینطور تولید زباله میباشند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه