English

وزیر راه در حاشیه جلسه هیات دولت:

قطعه دوم آزادراه تهران شمال پیشرفت ۳۰ درصدی دارد

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به روند پیشرفت آزادراه تهران - شمال گفت: قطعه دوم این آزادراه پیشرفت ۳۰ درصدی دارد

قطعه دوم آزادراه تهران شمال پیشرفت ۳۰ درصدی دارد

به گزارش خبرگزاری موج، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار به جامعه خبرنگاران کشور گفت: خدا قوت می‌گویم به جامعه خبرنگاران کشور. خبرنگاران وظیفه و کار خطیر و ارزشمندی برعهده دارند به ویژه در شرایط کنونی کشور که در حملات و عملیات روانی و تبلیغاتی دشمن هستیم.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به روند پیشرفت آزادراه تهران - شمال گفت: پیشرفت این آزادراه متناسب با برنامه است و امیدواریم تا شهریورماه عملیات احداث انجام شود.

اسلامی تصریح کرد: امیدوارم هماهنگی‌های دستگاه‌ها و توافقات و تفاهمات در این بخش خیلی زمان‌بر نشود و امکان استفاده از بخش یک این آزادراه قبل از زمستان برای مردم فراهم شود.

او ادامه داد: شرکت بهره‌برداری، مدیریت سیستم و فنی را آغاز کرده است و ما امیدواریم این هماهنگی‌ها زمان زیادی نبرد تا هرچه زودتر شرکت بهره‌برداری مستقر شود.

اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در تعطیلات سال نو از این آزادراه مردم می‌توانند تردد کنند؟ گفت: قبل از آن، این بزرگراه به پایان رسیده است و بحث استقرار نیرو انسانی است که باید هرچه زودتر صورت گیرد.

او درباره فاز ۲ بزرگراه تهران ـ شمال گفت: قطعه ۲ پیشرفت ۳۰ درصدی داشته است و ما درصدد انتقال شرکت‌های بهره‌برداری از منطقه یک به این منطقه هستیم؛ شریک ما در این فاز بنیاد مستضعفان است که باتوجه به تغییر رئیس این بنیاد باید جلساتی برای ادامه کار بگذاریم.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: فاز سه این پروژه، سختی‌های ۲ منطقه دیگر را ندارد و منتظر تفاهم با شرکت سرمایه‌گذار هستیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه