English

همتی:

اطلاع‌ رسانی درباره رمز ارز‌ها بعد از تصمیم‌ گیری انجام خواهد شد

رئیس بانک مرکزی گفت: اطلاع‌ رسانی در رمز ارز‌ها بعد از تصمیم‌ گیری انجام خواهد شد.

اطلاع‌ رسانی درباره رمز ارز‌ها بعد از تصمیم‌ گیری انجام خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالناصر همتی، رئیس بانک مرکزی در حاشیه جلسه هیات دولت امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مسئله رمز ارز‌ها در کمیسیون اقتصادی بحث شده و تصمیماتی در این موضوع گرفته شد، ولی همانطور که قبلا هم بنده گفتم و وزیر اقتصاد نیز گفته‌اند؛ باید در دولت بررسی شود، زیرا پیچیدگی‌های زیادی دارد.

وی افزود: امروز در هیئت دولت در این زمینه بحث و گفتگو صورت گرفت و قرار شد بررسی کنیم که آیا آثار آن در اقتصاد کشور و روابط تجاری چیست و چقدر می‌توان بر آن تکیه کرد. تا در دولت جمع‌بندی نشود نمی‌شود درباره آن به‌صورت نهایی سخن گفت و اطلاع‌ رسانی در این زمینه بعد از تصمیم‌ گیری انجام خواهد شد.

وی در خصوص بدهکاران بانکی گفت: موضوعی که دیروز در مجلس تصویب شد، با هماهنگی بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی مجلس صورت گرفت و مجلس هم نظرات بانک مرکزی را در آن تأمین کرد. امیدواریم کمک خوبی برای کسانی که بدهی‌های معوق دارند و یا در نحوه محاسبه سود آن‌ها ایرادی وجود دارد، باشد. البته این مصوبه فقط برای بدهی‌های کمتر از دو میلیارد تومان است که تعیین تکلیف شدند.

همتی ادامه داد: مسئله بدهکاران عمده با مصوبه اخیر فرق دارد، حدود ۷ تا ۸ نفر از دانه درشت‌ها هستند که پرونده آنها در کمیته فرادستگاهی بانک مرکزی در حال بررسی است و آنها رقم‌های چند هزار میلیاردی دارند. در جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هم معاون اول رئیس جمهور دستور دادند که گزارشی تهیه شود و در جلسه بعد مطرح خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه