English

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

وزارت راه و شهرسازی جزئیات ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات آخر هفته جاری را اعلام کرده است.

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، براین اساس پنج محور رودان به بندرعباس، سی‌سخت به بیده، رشت به قزوین در باند رفت محدوده توته‌کابن به رودبار، دهلران به اندیمشک و اولنگ به شاهرود همچنان به دلیل مداخلات جوی مسدود هستند.

همچنین محور هراز، آزادراه تهران – کرج، تهران - ساوه، تهران – قم، محور اختصاصی فرودگاه امام‌ خمینی(ره)، محور فیروزکوه، محور هراز و آزادراه کرج – قزوین نیز به دلیل عملیات کارگاهی با محدودیت رفت‌وآمد خواهد بود.

همچنین براساس اطلاعات ارائه شده از سوی سازمان راهداری در حال حاضر به جز محور تهران – پاکدشت و شهریار – تهران مابقی مسیرهای متصل به پایتخت از ترافیک روان برخوردارند و وضعیت رفت‌وآمد در دو جاده مذکور نیز نیمه سنگین گزارش شده است.

همچنین وزارت راه و شهرسازی از افزایش ۲۲ درصدی ترددها در جاده‌های کشور در ۲۴ ساعت گذشته خبر داده و اعلام کرده است ساعات اوج تردد حدفاصل ۱۹ تا ۲۰ و کمترین تردد حدفاصل چهار تا پنج صبح ثبت شده است.

آزاد راه‌های کرج – تهران، تهران – کرج، قزوین – کرج، کرج – قزوین و تهران – پاکدشت نیز پرترددترین محورهای مواصلاتی کشور در طول شبانه‌روز گذشته را تشکیل داده‌اند و پس از آنها محورهای پاکدشت به تهران، تهران به شهریار، تهران به ساوه و جاجرود به تهران قرار داشته‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه