English

محمدرضا قربانی:

حمایت از رونق تولید رویکرد اصلی نظام بانکی در سال جاری است

مدیرعامل بانک دی ضمن بازدید از بخش های مختلف واحدهای تولیدی، حمایت از رونق تولید را رویکرد اصلی نظام بانکی در سال جاری عنوان کرد.

حمایت از رونق تولید رویکرد اصلی نظام بانکی در سال جاری است

به گزارش خبرگزاری موج،  محمد رضا قربانی ، مدیرعامل بانک دی به همراه شعبانعلی داورپناه، معاون اعتبارات، ناصر شریعتی، مدیرکل امور شعب و بازاریابی و احمد حشمی پور، مدیرکل حوزه مدیریت با هدف حمایت از تولید داخلی از کارخانه های برق زنبق، لاستیک سازی بارز و توربین سازی غدیر بازدید و با مدیران عامل این مجموعه ها دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش، قربانی در این دیدارها ضمن بازدید از بخش های مختلف واحدهای تولیدی، حمایت از رونق تولید را رویکرد اصلی نظام بانکی در سال جاری عنوان کرد و افزود: با ارائه تسهیلات هدفمند از سوی بانک‌ها به مراکز تولیدی و صنعتی بسیاری از مشکلات پیش روی کارخانجات و بنگاه‌های تولیدی برطرف و زمینه تحقق رونق تولید به عنوان دغدغه اصلی کشور در حوزه اقتصادی در سال جاری، به نحو بسیار شایسته‌ای فراهم می‌شود که مصداق بروز چنین عزمی در ارائه تسهیلات گسترده نظام بانکی به فعالان حوزه تولیدی متجلی می‌شود که به درستی تولید و اشتغال پایدار را فراهم خواهد ساخت.

محمدرضا قربانی با اشاره به مسائل اقتصادی کشور و راهکارهای خروج از آن گفت: با در نظر گرفتن این واقعیت که « تولید » شاه کلید نجات بخش اقتصاد کشور است، مقاومت پذیری اقتصادی به بهترین نحو ممکن با تحقق و حصول مثبت و حداکثری رونق در عرصه تولید، تقویت می‌شود و در چنین شرایطی آسیب‌های ناشی از تکانه‌های اقتصادی، شوک‌ها و تحریم‌های خارجی ، به حداقل ممکن کاهش پیدا می‌کند.

مدیرعامل بانک دی اظهار نمود که بانک ها می توانند از طریق ارایه تسهیلات ارزان قیمت و حمایت های مالی واحدهای تولیدی در رونق اقتصاد کشور و احیای بسیاری از واحدهای تولیدی موثر باشند.

گفتنی است،محمدرضا قربانی، مدیرعامل بانک دی با هدف حمایت از رونق تولید و گسترش مبادلات مالی در جریان سفرهای استانی از کارخانه ها و واحدهای تولیدی بازدید و زمینه های همکاری متقابل را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی