English

وزیر صمت در دیدار با سفیر ایران در افغانستان:

مراودات تجاری میان ایران و افغانستان ضروری است

وزیر صنعت، معدن و تجارت بر گسترش مراودات تجاری میان دو کشور ایران و افغانستان تأکید کرد و گفت: از شرکت‌های صادراتی در این حوزه حمایت می‌کنیم.

مراودات تجاری میان ایران و افغانستان ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج، رضا رحمانی  وزیر صنعت، معدن و تجارت در دیدار با سفیر ایران در افغانستان به پیشینه تاریخی و اشتراکات فرهنگی دو کشور ایران و افغانستان اشاره کرد و گفت: ایران و افغانستان همواره مناسبات نزدیکی با هم داشته‌اند و مراودات تجاری نیز در این راستا میان دو کشور چشمگیر بوده است.

وی با بیان اینکه بازار افغانستان مقصد تجاری مهمی برای کالا‌های ایرانی به شمار می‌رود، تصریح کرد: افزایش صادرات به خصوص به کشور‌های همسایه از برنامه‌های ما در حوزه تجارت خارجی است و افغانستان در این زمینه جایگاه ویژه‌ای دارد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت بر گسترش مراودات تجاری میان دو کشور تأکید کرد و گفت: از شرکت‌های صادراتی در این حوزه حمایت می‌کنیم.

سفیر ایران در افغانستان نیز از تمایل تجار و بازرگانان دو کشور برای گسترش مبادلات تجاری خبر داد و گفت: ایران یکی از مهمترین مقاصد وارداتی برای تأمین کالا‌های افغانستان است و کمک‌های فنی و مهندسی ایران برای ساخت زیرساخت‌ها در افغانستان نیز حوزه مهم دیگری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه