English

کلانتری؛

هیچ موجود زنده‌ای در رودخانه های شمال باقی نمانده است

رییس سازمان محیط زیست گفت: محیط زیست امانت نسل های بعد هستند که باید مورد توجه قرار گیرد، در حالی که سال گذشته تقریبا همه رودخانه های کشور خالی از موجود زنده شده اند که در نتیجه ورود شیرآبه به این رودخانه ها بوده است.

هیچ موجود زنده‌ای در رودخانه های شمال باقی نمانده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، رییس سازمان محیط زیست کشور در مراسم روز جهانی تنوع زیستی که امروز در سالن سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی برگزار شد، گفت: امروز در کشور به مسائل مربوط به ژنتیک و تراریخته ظلم می شود که نوعی علم هراسی است.

کلانتری، افزود: سازمان بازرسی مصوبه شورای عالی محیط زیست را مغایر با برخی بندهای قانون دانسته است. این مصوبه به صورت مشترک توسط وزارت کشاورزی، وزارت بهداشت و سازمان محیط زیست مطرح و پس از تصویب از سوی رییس جمهور ابلاغ شد.

او با تاکید بر اینکه پس از اقدام از طریق معاونت حقوقی رییس جمهور دیوان عدالت اداری رای را به نفع مصوبه صادر کرده است، تصریح کرد: نباید مسائل علمی تحت تاثیر مسائل متعصبانه و جوسازی قرار بگیرد.

کلانتری با تاکید بر اینکه عوامل محیط زیست امانت نسل های بعد هستند، تصریح کرد: سال گذشته تقریبا همه رودخانه های کشور خالی از موجود زنده شده اند که در نتیجه ورود شیرآبه به این رودخانه  ها بوده است.

او تاکید کرد:تحقیقات اخیر نشان داده است اثر منفی آلودگی روی مغز بیشتر از ریه است، چندین بار در نامه ای از وزیر علوم خواستیم چند واحد درسی با نام محیط زیست در سرفصل ها قرار گیرد.

رییس سازمان محیط زیست کشور تاکید کرد: در سال های گذشته اسلحه و ابزارهای شکار غیرقانونی ده برابر شده، به عبارت دیگر امروز با 2 میلیون اسلحه شکار مواجه هستیم

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی