English

مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن کشور در گفتگو با خبرگزاری موج؛

ارزیابی ۱۱۰ هزار واحد مسکونی مناطق سیل زده برای تسهیلات/۴۰ هزار واحد مناطق سیل زده وام می گیرند

مجید جودی گفت: تا روز 18 فروردین بیش از 110 هزار واحد مسکونی در مناطق، مورد ارزیابی قرار گرفتند که بر مبنای آن 40 هزار واحد برای اعطای وام شناسایی شدند.

ارزیابی 110 هزار واحد مسکونی مناطق سیل زده برای تسهیلات/40 هزار واحد مناطق سیل زده وام می گیرند

مدیرکل بازسازی بنیاد مسکن کشور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به اینکه ارزیابی خسارت ها واحدهای مسکونی آسیب دیده در مناطق سیل زده در استان‌های گلستان و لرستان انجام شده است، گفت: در حال حاضر بنیاد مسکن کشور واحدهای مسکونی که در نتیجه سیل چند وقت اخیر آسیب دیده اند را مورد ارزیابی قرار داده است که بر مبنای آن تا روز 18 فروردین بیش از 110 هزار واحد مسکونی مورد ارزیابی قرار گرفتند که بر مبنای آن 40 هزار واحد برای اعطای وام شناسایی شدند.

مجید جودی با بیان اینکه در حال حاضر در برخی مناطق استان خوزستان به دلیل بالا بودن سطح آب ارزیابی خسارت واحدهای مسکونی انجام نشده است، افزود: برخی واحدهای مسکونی در مناطق سیل زده کشور به طور کامل تخریب شده اند و برخی دیگر نیازمند تسهیلات بازسازی  هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، تسهیلات مناطق سیل زده برای خانه های شهری شامل 50 میلیون وام و 12 میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است، در مناطق روستایی 40 میلیون وام و 10 میلیون تومان کمک بلاعوض و برای بازسازی واحدهای آسیب دیده 15 میلیون تومان وام و 5 میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی بنیاد مسکن پرداخت خواهد شد. همچنین براساس میزان خسارت برای خرید اثاثیه نیز 15 میلیون تومان وام و 5 میلیون تومان کمک بلاعوض تعیین شده که از طریق سیستم بانکی پرداخت می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه