English

عبدالناصر همتی خبر داد:

۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات دولت بابت جبران خسارات مناطق سیل‌زده

رییس کل بانک مرکزی با اشاره به جلسه امروز هیات وزیران اعلام کرد مقرر شد جهت تعمیرات و احداث واحدهای آسیب‌دیده در جریان سیل اخیر و نیز بازسازی و احیای اراضی کشاورزی و واحدهای تولیدی زیربخش‌های کشاورزی، وام و تسهیلات ارزان‌قیمت اختصاص یابد.

۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات دولت بابت جبران خسارات مناطق سیل‌زده

به گزارش خبرگزاری موج، عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: همانگونه که دیروز در مورد آمادگی سیستم بانکی برای مساعدت و همراهی با هموطنان سیل زده تأکید کردم امروز در جلسه هیات وزیران درحضور ریاست محترم جمهور، موضوع کمک ها و اقدامات دولت، برای جبران بخشی از خسارت های وارده به اموال و دارائیها و فعالیت های اقتصادی مردم مطرح و مقرر شد علاوه بر کمک های بلاعوض دولت، جهت تعمیرات و احداث واحدهای آسیب دیده شهری و روستایی در جریان سیل اخیر و نیز بازسازی و احیای اراضی کشاورزی و واحدهای تولیدی زیر بخش های کشاورزی، وام و تسهیلات ارزان قیمت اختصاص یابد. رقم این تسهیلات بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برآورد می شود.

طبعا ما به التفاوت نرخ تسهیلات تا نرخ مصوب شورای پول و اعتبار توسط دولت تقبل و پرداخت خواهد شد. اطلاعیه مشترک منتشره از جانب شورای هماهنگی بانک های دولتی و شورای کانون بانک های خصوصی مبنی بر آمادگی بانک ها در همراهی با سیاست های دولت و بانک مرکزی قابل تقدیر است و امیدوارم هرچه سریعتر آغاز شود.

 

بیشتر بخوانید:

سیستم بانکی کشور با سیل زدگان همراهی و مساعدت خواهد کرد

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه