English

در نامه رییس کل بیمه مرکزی تاکید شد:

شرکت‌های بیمه در اسرع وقت واحدهای بیمه‌ای را در مناطق آسیب دیده مستقر کنند

دکتر سلیمانی در نامه ای به مدیران عامل شرکت های بیمه ای تاکید کرد که شرکت های بیمه در اسرع وقت واحدهای بیمه‌ای را در مناطق آسیب دیده مستقر کرده و با برآورد و جبران خسارات وارده به زیان دیدگان و ذی نفعان بیمه شده، نقش خود رادر کاهش آلام سیل زدگان ایفا نمایند.

شرکت‌های بیمه در اسرع  وقت واحدهای بیمه‌ای را در مناطق آسیب دیده مستقر کنند

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی دکتر سلیمانی در نامه ای به مدیران عامل شرکت های بیمه ای تاکید کرد که شرکت های بیمه در اسرع  وقت واحدهای بیمه‌ای را در مناطق آسیب دیده مستقر کرده و با برآورد و جبران خسارات وارده به زیان دیدگان و ذی نفعان بیمه شده، نقش خود رادر کاهش آلام سیل زدگان ایفا نمایند.

بر اساس همین گزارش پس از وقوع سیل دربرخی از استان های کشور، بیمه مرکزی شرکت های بیمه‌ای را مکلف کرد که این کارگروه را با هماهنگی سندیکای بیمه‌گران ایران و رؤسای شوراهای هماهنگی استان های ذی ربط، تشکیل داده و نتیجه اقدامات کارگروه به تفکیک هر استان را به بیمه مرکزی ارسال نمایند.

این گزارش می افزاید شماره تلفن های ۲۴۵۵۱۳۳۰ (اداره کل نظارت فنی بر بیمه های غیرزندگی ) و ۲۴۵۵۱۱۸۲ (اداره کل نظارت بر شرکت های بیمه و امور استان ها) و ۲۳۴۲ سامانه پاسخگویی بیمه مرکزی ج.ا. ایران برای هماهنگی های لازم آماده پاسخگویی هستند.

گفتنی است با توجه به وسعت و پراکندگی حادثه و لزوم دریافت اطلاعات لازم برای پرداخت خسارتها، اطلاع رسانی لازم در خصوص نحوه پرداخت خسارتها از طرف بیمه مرکزی صورت خواهدگرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه