English

حفظ محیط زیست زیر چتر حمایتی بزرگترین اپراتور ایران

اپراتور اول ارتباطی چند سالی است علاوه بر حمایت از تولید ملی، توجه به محیط زیست را به عنوان یکی از مولفه های مسئولیت اجتماعی در دستور کار خود قرار داده است؛ از این رو برای سال 98 نیز تفاهم نامه خود را با مؤسسه جنگل‌ها و مراتع کشور در جهت حمایت از باغ گیاه شناسی ملی تمدید کرده است.

حفظ محیط زیست زیر چتر حمایتی بزرگترین اپراتور ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، اپراتور اول ارتباطی مدت هاست با هدف حمایت از محیط زیست، اقدام به اجرای کمپین «همراه طبیعت» با رویکرد حذف قبوض کاغذی کرده است که در این راستا سال 95 نزدیک به 400 میلیون تومان، در سال 96 نزدیک به 500 میلیون تومان و در سال 97 نیز 500 میلیون تومان سرمایه گذاری مستقیم داشته است.

این اقدام که در راستای بخشی از پروژه های CSR بزرگترین اپراتور سیار ایران انجام می شود، از دو سال گذشته آغاز شده و به دنبال حفظ و حراست هر چه بیشتر از محیط زیست است.

اخیرا هم شاهین آرپناهی؛ مدیرکل ارتباطات همراه اول در مراسم امضای تفاهم نامه با این مؤسسه برای سال آینده با اشاره به اینکه این مؤسسه جنگل ها و مراتع کشور متعهد به کاشت و نگهداری حداقل 500 گونه گیاهی انحصاری و در معرض خطر در محل باغ گیاه‌شناسی ملی ایران می شود، اظهار کرد: در حال حاضر حمایت از باغ‌های گیاه‌شناسی کاشان و نوشهر به صورت همزمان در دستور کار قرار دارد و این مؤسسه متعهد شده قطعه‌ای جدید در باغ جدیدالتاسیس گیاه‌شناسی ملی نوشهر برای نمایش عموم به شرکت همراه اول اختصاص دهد.

براساس حمایت های مسئولانه این اپراتور، لقب حامی بانک ژن گیاهی که بزرگترین محل نگهداری بروز گیاهان در حال انقراض در سراسر کشور است، به همراه اول اختصاص یافته است.

این شرکت از دو سال گذشته بخشی از صرفه‌جویی‌های مالی با حذف کاغذ از شرکت ارتباطات سیار ایران، را در قالب حمایت از باغ گیاه‌شناسی ملی ایران در اختیار مؤسسه تحقیقاتی جنگل‌ها و مراتع کشور قرار داده که این اقدام همراه اول تاکنون موجب حفظ حدود ۱۲هزار و ۵۰۰ اصله درخت شده است.

براساس این گزارش توجه به توسعه دولت الکترونیک و کاهش مصرف کاغذ در راستای منافع ملی از مهمترین مولفه های اقتصادی است که اپراتور اول ارتباطات سیار ایران توجه ویژه ای به آن داشته است؛ این اقدام نه تنها به حفظ زیبایی و کاهش آلایندگی و سموم موجود در هوا کمک می کند، اقدامی در جهت صرفه جویی اقتصاد می باشد، از این رو این سیاست نه تنها باید مورد تحسین قرار گیرد بلکه باید از سوی دیگر نهادهای دولتی و خصوصی نیز دنبال شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه