English

رییس کمیسیون ملی یونسکو در گفتگو با موج مطرح کرد؛

رفع مشکل آب با اصلاح مدیریت و فرهنگ سازی

حجت الله ایوبی گفت:ضعف مدیریت یکی از مشکلات آب در کشور است، امروز مردم نیز باید به مقوله آب توجه کنند و در این زمینه فرهنگ سازی شود، چراکه تنها با رفع مشکلات مدیریت آب موانع برطرف نمی شود.

رفع مشکل آب با اصلاح مدیریت و فرهنگ سازی

رییس کمیسیون ملی یونسکو در گفتگو با موج ضمن اشاره به اینکه یونسکو به مقوله آب در کشورها توجه فراوانی دارد، گفت: در واقع موضوع آب می تواند زمینه صلح در کشورهای مختلف را فراهم کند یا به عنوان عاملی برای جنگ و درگیری بین کشورها تبدیل شود، از این رو یونسکو به دنبال توسعه علم و آموزش در این بخش برای خشکاندن مسائل و مشکلات است.

حجت الله ایوبی با بیان اینکه انتقال تجربه و کمک به کشورها از برنامه های یونسکو است، افزود: ایران محور برنامه های یونسکو در منطقه خاورمیانه است.

او با تاکید بر اینکه در کمیسیون ملی یونسکو مسائل مربوط به کنوانسیون پاریس مطرح نشده است، تصریح کرد: در این کمیسیون ثبت های ملی در منطقه بین المللی دنبال می شود، همچنین در زمینه آب همکاری های با یونسکو از سوی کمیسیون ملی پیگیری می شود که در سال های گذشته کارگاه های آموزشی درباره آب در ایران برگزار کرده اند.

ایوبی با اعلام اینکه ضعف مدیریت یکی از مشکلات آب در کشور است، گفت: امروز مردم نیز باید به مقوله آب توجه کنند و در این زمینه فرهنگ سازی شود، چراکه تنها با رفع مشکلات مدیریت آب موانع برطرف نمی شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه