English

فروش ویژه همراه اول به مناسبت دهه فجر

همراه اول به مناسبت هفته دهه فجر، سیم‌کارت های دائمی با قیمت 100 هزار تومان به همراه بسته شامل ۱۰۰۰ پیامک، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، یک هفته اینترنت نامحدود و تخفیف مکالمه به مدت ۹۰ روز پس از اتمام بسته خوش‌آمد عرضه کرده است.

فروش ویژه همراه اول به مناسبت دهه فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، همراه اول به مناسبت دهه فجر از 12 بهمن ماه کمپین فروش سیم‌کارت دائمی را با تخفیف ویژه همراه اول را آغاز کرده که با توجه به اینکه بسته شامل ۱۰۰۰ پیامک، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه، یک هفته اینترنت نامحدود و همچنین تخفیف مکالمه به مدت ۹۰ روز پس از اتمام بسته خوش‌آمد است، پیشنهاد مناسبی برای خرید سیم کارت است. همچنین با توجه به اینکه قیمت سیم‌کارت دائمی این اپراتور با ۴۰ درصد تخفیف در این طرح ۱۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده، مزیت های خوبی برای متقاضیان این اپراتور است تا بهجمع مشترکین دائمی این اپراتور بپیوندند، چراکه تاکنون سیم‌کارت های دائمی بدون اینکه هیچ کدام از این مزیت ها را داشته باشد با قیمتی خیلی بالاتر از این مبلغ عرضه می شده است.

 همچنین براساس اطلاعات این طرح، متقاضیان برای خرید سیم‌کارت دائمی همراه اول باید به فروشگاه آنلاین به نشانیshop.mci.ir یا دفاتر و فروشگاه‌های همراه اول در سراسر کشور مراجعه کنید. در این سامانه فروشگاه آنلاین همراه اول مشتری ها می توانند شماره تلفن مورد نظر خود را انتخاب کنند، زیرا فهرست شماره های گلچین نیز وجود دارد. طرح فروش ویژه سیم‌کارت همراه اول تا ۲۹ اسفندماه ۹۷ نیز ادامه خواهد داشت. همچنین طبق این فراخوان همراه اول، طرح‌های قسطی و سیم‌کارت‌های سازمانی با قیمت مصوب پیشین به فروش خواهد رسید. متقاضیان باید در سامانه گلچین همراه اول پس از انتخاب سیم‌کارت دائمی و استانی باید روی دکمه انتخاب سر شماره کلیک کنند و پس از انتخاب یک مورد دلخواه از میان فهرست شماره‌ها، شماره موردنظر انتخاب خواهد شد و پس از اینکه فرد اطلاعات شخصی خود را در سامانه ثبت کرد می تواند با پرداخت آنلاین سیم کار سفارش شده را ثبت و پس‌ازآن درب منزل تحویل بگیرد.

 حال با توجه به اینکه همراه اول خدمات متنوعی را برای کاربران اینترنت در نظر گرفته است و آن‌ها می توانند با خرید سیم کارت های یوسیم و استفاده از بسته‌های اینترنت نوترینو از خدمات پیشرفته این اپراتور استفاده کند فرصت مناسبی برای خرید سیم‌کارت برای مشتریان است. درواقع این موضوع می تواند یک فرایند دو طرفه باشد و همان طور که مشترکین همراه اول می توانند مزیت های زیادی را به همراه داشته باشد، برای همراه اول نیز مزیت های زیادی دارد، چراکه آن ها می توانند میزان مشترکین را با استفاده از این طرح ها افزایش دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • محمد صادق جوانمردی

    سلام

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه