English

خبرگزاری موج گزارش می دهد

نقش اجتماعی همراه اول در جشنواره فیلم فجر

اپراتور اول تلفن همراه با شعار «همراه اول، حامی هنر ایران زمین» در دو بخش نظر سنجی برای انتخاب بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن در تمام 37 دوره فیلم فجر و جمع آوری آرای مردم با کد *710# در جشنواره فجر نقشی فعال دارد.

نقش اجتماعی همراه اول در جشنواره فیلم فجر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، این روزها جشنواره فجر در حال برگزاری است و اپراتور همراه اول با جمع آوری آرای مردم با کد *710# در جشنواره نقش فعالی بازی می کند. البته این اپراتور با برگزاری نظر سنجی برای انتخاب بهترین فیلم، بهترین بازیگر مرد و بهترین بازیگر زن در تمام 37 دوره جشنواره از طریق «اپ روبیکا» حمایت ویژه ای انجام می دهد.

در واقع این اپراتور با ورود به فعالیت های فرهنگی زمینه گسترده تری را برای افزایش ارتباط با مشترکان فراهم کرده است. چراکه این اپراتور با حمایت از این جشنواره به فرهنگ توجه بیشتری نشان می دهد، زیرا در سیاست های مسئولیت اجتماعی خود، به مقوله هنر و فرهنگ تاکید ویزه ای شده است و حمایت از سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر یکی از برجسته ترین اقدامات اپراتور اول در این زمینه به شمار می رود.

شاهین آرپناهی مدیرکل ارتباطات همراه اول نیز در مراسم نشست خبری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر که در پردیس ملت تهران برگزار شد، با بیان اینکه بنای همراه اول از آثار فاخر هنری و فرهنگی حمایت می کند ، اظهار کرده است« این نخستین ورود همراه اول به حوزه های محتوایی، هنری و فرهنگی نبوده و قطعاً آخری هم نخواهد بود و بنای ما در حوزه حمایت گری و مسئولیت اجتماعی این است که بیش از گذشته به این مقوله بپردازیم.»

به گزارش خبرگزاری موج، سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با حمایت ویژه همراه اول از ۱۰ تا ۲۲ بهمن ماه سال جاری همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود که همراه اول به عنوان حامی اصلی این جشنواره فیلم فجر حضوری فعال دارد. این اپراتور اول تلفن همراه که با شعار «همراه اول، حامی هنر ایران زمین» از بزرگترین رویداد هنری کشور حمایت کرده که هم راستا با سیاست جدید خود مبنی بر حمایت از رویدادها و آثار فاخر هنری و فرهنگیش در کشور است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه