English

وزیر نفت

اجرای پروژه های نفتی بدون منابع دولتی اجرا می شود

زنگنه گفت: در حال حاضر 9 پروژه نفتی بدون منابع دولتی اجرا خواهد شد که از 20 میلیارد دلار درآمد این بخش 30 درصد در پروژه ها هزینه خواهد شد و مابقی به خزانه واریز می شود

اجرای پروژه های نفتی بدون منابع دولتی اجرا می شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، وزیر نفت در مراسم امضای 9 قرارداد طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت در مرکز همایش های کوشک گفت: یکی از پروژه های من از سه پروژه ای که دور جدید وزارت تعیین کرده بودم ارائه این پکیج قراردادها بود تا بتوانیم با سرمایه موجود کشور اشتغال و رونق ایجاد کنیم.

زنگنه با بیان اینکه 4 درصد از درآمدهای این پروژه ها برای منطقه هزینه خواهد شد، افزود: یکی دیگر از برنامه نوسازی تجهیزات است که در متفاوت از پروژه های تعمیر و شهرسازی است.

او با تاکید بر اینکه منابع مالی این پروژه ها از طریق دولت و منابع داخلی شرکت نفت نیست، تصریح کرد: بر اساس برنامه اجرای این پروژه 20 میلیارد دلار درآمد خواهد داشت که 30 درصد آن برای اجرای پروژه ها هزینه خواهد شد و مابقی به خزانه واریز خواهد شد.

او با بیان اینکه این قراردادها ضمن تولید نفت، به سازنده ها و پیمانکارها کمک خواهد کرد، گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده فهرستی از کالاها اعلام شده که حتما باید در داخل تامین شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی