English

ادامه تبلیغات داتیس خودرو علی رغم ممنوعیت تبلیغات توسط دادستان تهران

شرکت های خودرویی با شاکیان متعدد در صدر اخبار قرار گرفته اند تا جایی که دادستان تهران در هفته گذشته با اعلام تعداد شکات برخی از این شرکت ها از تبلیغات داتیس خودرو در روزنامه ها شکایت کرد.

ادامه تبلیغات داتیس خودرو علی رغم ممنوعیت تبلیغات توسط دادستان تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، پس از خروج آمریکا از برجام و مشکلات متعددی که در داخل کشور توسط برخی سودجویان به وجود آمد بازارهای متفاوتی دچار تلاطم شد که این تلاطم از بازار ارز آغاز شد و رفته رفته به بازارهای دیگر کشیده شد. یکی از این بازارها که سرمایه برخی از مردم را درگیر خود کرده بود برخی شرکت های وارد کننده خودرو بودند که با توجه به تعهداتی که به مشتریان خود داشتند نتوانستند این تعهدات را عملی کرده و به بهانه های متفاوت از پاسخگویی درست به مشتریان سرباز می زدند.

در هفته گذشته عباس جعفری دولت آبادی در نشستی از بدهی و تعداد شکایت های برخی از شرکت های خودروساز و واردکننده خودرو سخن گفت. وی در بخشی از صحبت های خود اعلام کرد:آرمان پرشین پارس با ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی و ۱۳۸۰ شاکی و داتیس خودرو با پنج متهم و ۱۰۰ شاکی از دیگر پرونده­ های مفتوح در دادسرای تهران است و جالب این که شرکت  اخیرالذکر به تازگی در یکی از روزنامه ها تبلیغات کرده است.

دادستان تهران در ادامه در ارتباط با تبلیغات شرکت داتیس خودرو و غیرقانونی بودن آن تاکید کرد: در مورد تبلیغات شرکت‌های متخلف که پرونده قضایی دارند، نظارت بیشتری صورت گیرد که در روزنامه‌ها، صدا و سیما و معابر شهری تبلیغات نداشته باشند. مردم نیز به صرف نصب تابلو و انجام تبلیغات اعتماد نکنند و وجوه خود را به راحتی در اختیار افراد قرار ندهند.

پس از اولتیماتومی که در هفته گذشته دادستان تهران به تبلیغات شرکت های متخلف داد، هنوز برخی همچنان به تبلیغات این شرکت ادامه می دهند و باید دید سازمان های مسوول در این زمینه چه زمانی جلوی تبلیغات این دسته از شرکت ها را خواهند گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه