English

ترانزیت کالاهای گروه چهارم به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آزاد شد

با بخشنامه جدید گمرک ایران، امکان انتقال کالاهای مشمول اولویت گروه چهارم که پیش از این و قبل از ممنوعیت مجوز ثبت سفارش گرفته اند به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فراهم می شود.

ترانزیت کالاهای گروه چهارم به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آزاد شد

به گزارش خبرگزاری موج، بعد از ممنوعیت واردات کالاهای گروه چهار به کشور دفتر واردات گمرک ایران چندی قبل ترانزیت این دست کالاها به مناطق آزاد را ممنوع اعلام کرده بود اما با بخشنامه جدید گمرک ترانزیت این کالاها به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آزاد شد.

این کالاها در فهرست 1339 قلم کالای گروه چهارمی قرار دارند که پیش از این بخشنامه ای مبنی بر عدم پذیرش ثبت سفارشات گروه چهارم کالایی و عدم انتقال این گروه کالاها به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و گمرکات داخلی ابلاغ شده بود.

با بخشنامه جدید امکان انتقال کالاهای مشمول اولویت گروه چهارم که پیش از این و قبل از ممنوعیت مجوز ثبت سفارش گرفته اند به مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فراهم می شود.

این بخشنامه در راستای اجرای سیاست های جدید دولت و دستور معاون اول رئیس جمهور ، وزیر امور اقتصادی و دارایی و همچنین رئیس کل گمرک ایران مبنی بر انجام اقدامات اورژانسی برای کاهش رسوب کالا در بنادر صورت می گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه