English

قیمت سکه ۱۵ شهریور به ۴ میلیون و ۵۱۵ هزار رسید

قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه ۹۷ در بازار تهران با رقم ۴ میلیون و ۵۱۵ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه 15 شهریور به ۴ میلیون و ۵۱۵ هزار رسید

به گزارش خبرگزاری موج، در جریان معاملات امروز پنج شنبه ۱۵ شهریور ماه ۹۷ قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) در بازار تهران با ۲۳۵ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته با رقم ۴ میلیون و ۵۱۵ هزار تومان به فروش رسید.

 سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با 50 هزار تومان کاهش نسبت به روز چهارشنبه به ارزش 4 میلیون و 206 هزار تومان داد و ستد شد. از سوی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با 50 هزار تومان کاهش در مدت مشابه 2 میلیون و 204 هزار تومان و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با 20 هزار تومان افت به ارزش یک میلیون و 153 هزار تومان معامله شد.

بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با 10 هزار تومان افزایش نسبت به روز چهارشنبه به قیمت 622هزار تومان معامله شد و هر گرم طلای 18 عیار نیز با 12 هزار و 900 تومان کاهش به ارزش 365 هزار تومان فروخته شد.

همچنین براساس آمار سامانه سنا، هر یورو امروز در این سامانه 9 هزار و 147 تومان و هر پوند 17 هزار و 163 تومان به فروش رسید، دلار آمریکا 8 هزار و 852 تومان داد و ستد شد و هر یوآن چین نیز به قیمت یک هزار و 141 تومان قیمت خورد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه