English

عضو هیات مدیره راه آهن:

راه‌آهن بر سر مصالح کشور با کسی شوخی ندارد

راه آهن ایجاد ۲۱۱ کیلومتر خط‌آنتی و اتصال مراکز بار به شبکه ریلی و حمل بارهای معدنی را برای درآمدزایی بیشتر را در دستور کار دارد.

راه‌آهن بر سر مصالح کشور با کسی شوخی ندارد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی عضو هیات مدیره راه‌آهن در سفر به زنجان در جمع کارکنان همکاران اداره کل زنجان با اشاره به تدوین برنامه تحول و افق ۸ ساله در راه آهن، گفت: مسئولین راه‌آهن برای ارتقاء شرایط بهترکاری و رفاهی کارکنان و افزایش پرداخت‌های هدفمند پرسنل حداکثر تلاش خود را انجام می‌دهند. 

وی با اشاره به حمایت‌های صریح و جدی مقام معظم رهبری از راه‌آهن در سیاست‌های کلی نظام در بخش حمل‌ونقل و سیاست‌های نظام در برنامه ششم و تاکیدهای ایشان بر توسعه حمل‌ونقل ریلی، افزود: دولت توسعه ریلی را در دستور کار و برنامه خود قرار داده و مجلس شورای اسلامی نیز با درک درستی که از نقش راه آهن در توسعه اقتصاد کشور، حمایت‌های جدی از راه آهن داشته و دارند.

وی ادامه داد:در نتیجه این حمایت‌ها در دوره ۳ تا ۴ سال اخیر، شاهد تصویب قوانین مهمی درجهت حمایت و توسعه حمل و نقل ریلی در مجلس بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه برخی از این قوانین و احکام به دلیل فرآیندهای اداری و مواجه شدن با برداشت های سلیقه‌ای برخی از مسئولین اجرایی کشور هنوز به مرحله اجرا نرسیده است، اضافه کرد: راه‌آهن قاطعانه پیگیر اجرا و عملیاتی شدن این قوانین است و بر سر مصالح کشور با کسی شوخی ندارد. 

تحریم‌های مجدد نگرانی ندارد

رسولی با اشاره به تهدیدهای اخیر رئیس جمهور امریکا در مورد برجام و پیگیری جنگ تبلیغاتی هدفمند و ساماندهی شده استکبار علیه ایران، تصریح کرد: نگرانی در این باره وجود ندارد، برجام هنوز لغو نشده و کشورهای اروپایی بسته خود را ارائه کرده اند که این بسته در دولت و مجلس ایران در حال رسیدگی است .عضو هیات مدیره راه آهن استفاده از نظر کارشناسان راه آهن ، نگاه جدی‌تر به توان داخلی و بهره برداری از فرصت‌های پیش رو در مواجه با تحریم‌ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: نباید اجازه دهیم نگرانی به فرهنگی عمومی کشور مبدل شود. 

وی با بیان اینکه وظیفه داریم در هر کاری هستیم آن را به بهترین نحو انجام دهیم، گفت: ایران ۴۰ سال است که تحت تحریم‌های متعدد قرار دارد و با مشکلات آن دست و پنجه نرم کرده است، بنابراین تحریم‌های مجدد امریکا موجب نگرانی در کشور نمی‌شود.

رسولی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی ریلی با حضور ۹۰ شرکت خارجی و بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی، گفت: به پشتوانه همت بلند متخصصان و تولیدکنندگان داخلی که در نمایشگاه شاهد گوشه‌ای از توانمندی‌های آنان بودیم، در حوزه تامین قطعات یدکی و تجهیزات نگرانی جدی نداریم و جا دارد تا این موفقیت را به خانواده بزرگ راه‌آهن و مردم تبریک بگویم .

وی افزود: توجه جدی به منابع انسانی در مقایسه با نسبت به تجهیزات بسیار ضروری است چرا که اگر بهترین تجهیزات ریلی را وارد کشور کنیم اما منابع انسانی با انگیزه لازم را نداشته باشیم حتماٌ نمی‌توانیم به نتیجه و موفقیت دست یابیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی