English

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با موج:

مشکلی برای تامین کالاهای اساسی وجود ندارد/ رییس جدید بانک مرکزی برنامه جامع ارائه دهد

حمید گرمابی درباره واکنش بازار به افزایش نرخ ارز گفت: مشکلی برای تامین کالاهای اساسی وجود ندارد و برنامه جدید برای آرامش بازار ارائه خواهد شد.

مشکلی برای تامین کالاهای اساسی وجود ندارد/ رییس جدید بانک مرکزی برنامه جامع ارائه دهد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، درباره واکنش بازار به افزایش نرخ ارز که همراه با افزایش قیمت کالاها و افزایش تقاضای مردم برای خرید و ذخیره کالاهای اساسی بوده است گفت: در شرایط کنونی باتوجه به درآمدهای ارزی کشور مشکلی برای تامین کالاهای اساسی وجود ندارد و باید فضای ملتهب به وجود آمده توسط رسانه ها به سمت آرامش هدایت شود.

 گرمابی با تاکید بر اینکه به زودی برنامه های جدیدی برای کنترل بازار ارائه خواهد شد، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلات بازار تحت تاثیر فضای روانی نیز قرار گرفته است که در آینده پس از ارائه برنامه جدید از سوی دولت مسائل حل می شود.

او درباره برنامه های مجلس برای مطالبه آرامش بازار ارز از دولت افزود: در حال حاضر بخشی از فاکتورهای کنترل بازار ارز غیراقتصادی هستند و متاثر از مسائل سیاسی است، با این حال برخی از عوامل اقتصادی نیز روی کنترل بازار ارز موثر است که دولت می تواند با بکارگیری آن روی ثبات ارز تاثیر گذار باشد، به همین دلیل منتظر برنامه های رییس جدید بانک مرکزی هستیم که باید به صورت جامع ارائه کند و باید همه بخش ها در این برنامه دیده نشود و محدود به یک یا چند جنبه از بازار نباشد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه