English

یزدان سیف:

زمان پرداخت بخش دوم بدهی گندمکاران اعلام شد

رئیس ­شرکت بازرگانی دولتی از پرداخت بخش دوم بدهی گندم کارانی که گندم خود را تحویل داده و در سامانه ثبت نام کرده اند تا ۲ ماه آینده خبر داد.

زمان پرداخت بخش دوم بدهی گندمکاران اعلام شد

به گزارش خبرگزاری موج، رئیس شرکت بازرگانی دولتی جزئیات پرداخت بخش دوم بدهی گندمکاران را تشریح کرد.

یزدان سیف با اشاره به پرداخت نقدی بخش اول بدهی گندم کاران افزود: تا کنون ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن گندم بصورت تضمینی خریداری شده  و ۵۰ درصد هزینه بخش اول آن به گندم کارانی که تا ۲۰ خرداد گندم خودرا تحویل داده اند بصورت نقدی پرداخت شده است.

تنگناهایی برای تامین مالی پرداخت خرید ها وجود دارد

وی با اشاره به اینکه ۵۰ درصد مابقی افرادی که گندم ارائه کرده اند پس از ثبت اطلاعاتشان در سامانه پرداخت خواهد شد، گفت: در برخی موارد تنگناهایی برای تامین مالی پرداخت خرید ها وجود دارد که دولت و سایر بخشهای مسئول در حد توان حمایتهای مناسبی از این بخش داشته اند تا پول کشاورزان به موقع پرداخت شود.

برداشت 900 هزار تن گندم از مزارع کرمانشاه

رئیس ­­شرکت بازرگانی دولتی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم با سرعت درحال انجام است، ادامه داد: منابع مالی دولت در قانون بودجه تعریف می شود که هم اکنون مشکلاتی در این بخش داریم و­امیدواریم به زودی حل شود. سیف گفت: خرید تضمینی درحال انجام محصول گندم استانداری است که برای دیگر محصولات کشاورزی نیز وجود دارد. وی با اشاره به اینکه دولت در قالب خرید تضمینی در حال خرید گندم است، افزود: براساس قانون خرید تضمینی دولت مکلف است گندم را از کشاورزانی که قادر به فروش این محصول در بازار نباشند را با قیمت تعیین شده از کشاورزان خریداری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    کشاورزی هستم ازاستان ایلام که مدت ۷۵ روز است گندم تحویل داده ام وهنوز خبر ی ازقسط دوم آن نیست جناب وزیر کشاورزی اعلام کرده اند که قسط دوم بین ۴۵ تا۶۰ روز پرداخت می شود پس کجاست زیرا باتوجه فصل خرید بذر جدید وپرداخت نکردن کرایه حمل گندم ها به سیلو که تو سط تراکتور وانت نیسان و... صورت گرفته که هنوز پرداخت نکرده ایم وهزان بدهکاری به بانک ها و... داریم پس تا کی انتظار بکشیم جناب وزیر اعلام کردند ۷۶ درصد پول گندم کاران پرداخت شده پس ما که مورخه ی ۲۵ خرداد ماه گندم تحویل داده ایم چرا دریافت نکرده ایم

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه