English

حسین زاده عنوان کرد :

شبکه گسترده بین الملل بانک ملی ایران در خدمت تجارت خارجی کشور

مدیرعامل بانک ملی ایران در جلسه راهبردی واحدهای خارج از کشور بانک اعلام کرد: شبکه گسترده بین الملل بانک ملی ایران در خدمت تجارت خارجی کشور قرار دارد.

 شبکه گسترده بین الملل بانک ملی ایران در خدمت تجارت خارجی کشور

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده در دومین نشست کمیته راهبردی واحدهای خارج از کشور که با حضور اعضای هیأت مدیره، رؤسای واحدهای خارج از کشور و ادارات کل بین الملل در خصوص بررسی آخرین وضعیت واحدهای خارج از کشور بانک و تعاملات فضای بین الملل و سیاست های جدید ارزی تشکیل شد، اظهار کرد: پتانسیل و تجربه حضور سالیان طولانی بانک ملی ایران در نقاط مختلف خارج از کشور باید موجب ایجاد فرصت ها برای توسعه و انتقال دانش در زمینه مسائل بانکداری بین الملل باشد و این امر امکان پذیر نیست مگر اینکه هماهنگی های لازم میان واحدهای خارج از کشور به صورت منسجم باقی بماند.

وی تأکیدکرد: تمامی واحدهای خارج از کشور و مدیریت بخش بین الملل باید با همفکری، ایجاد انسجام و ارتباط منسجم با یکدیگر از همه پتانسیل های خود در جهت حمایت و کمک به فعالان تجارت خارجی کشور استفاده کنند.

همچنین غلامرضا پناهی عضو هیأت مدیره و معاون امور ارزی و بین الملل بانک نیز بیان کرد: بانک ملی ایران باید با توجه به ظرفیت های کارگزاری ها در کشورهای همسایه، امکان تبادلات ارزی با ارز ملی کشورهای همجوار و ریال را فراهم کند.

وی همچنین بر تکمیل شبکه ارتباطی میان واحدهای خارج از کشور و واحدهای داخلی با استفاده از سیستم سپام تأکید کرد و گفت: مدیران با تجربه واحدهای خارج از کشور بانک باید با توجه به شرایط و تغییر و تحولات بین المللی و همچنین با هوشیاری تمام در جهت مدیریت ریسک های احتمالی اقدامات متناسب انجام دهند.

در پایان نیز محسن امین زارع رییس اداره کل خارجه بانک به تشریح سیاست های جدید ارزی کشور پرداخت.

همچنین مدیران واحدهای خارج از کشور و ادارات کل بین الملل عملکرد، برنامه ها و سیاست های واحد تحت مدیریت خود را در جهت توسعه فعالیت ها تشریح کردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی