English

حمایت رییس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای از تولیدات داخلی

امیرخسرو فخریان مهمترین هدف اتحادیه را تنها فرهنگسازی و پشتیبانی برای رشد کالای ایرانی دانست.

حمایت رییس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای از تولیدات داخلی

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه‌ های زنجیره ای، امیرخسرو فخریان مهمترین هدف اتحادیه مذکور را در وهله اول و در مرحله دوم ایجاد اشتغال عنوان کرد و گفت: تنها راه فرهنگسازی و پشتیبانی برای رشد کالای ایرانی حمایت همگانی برای عرضه محصولات داخلی است.

رییس اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره‌ای مدرن سازی نظام توزیع، کاهش هزینه مبادله، عرضه ارزان محصولات و بهبود وضعیت توزیع در کشور است، بیان داشت: هدف ما حذف واسطه‌گران غیرضرور در این صنعت و حل مشکلات و مسائل جاری و پیش روی فروشگاه های زنجیره ای خصوصا در سیاست توسعه‌ای می‌باشد.

حمایت رییس اتحادیه فروشگاه های زنجیره ای از تولیدات داخلی

وی در بخش دیگری از  صحبت‌ها به لزوم هماهنگی بین فروشگاه های زنجیره ای اشاره کرد و گفت: فروشگاه‌های زنجیره ای بیش از اینکه رقیب هم باشند بایستی مکمل یکدیگر عمل کنند و با اشاره به مسئولیت های اجتماعی که فی ذاته مورد انتظار جامعه از شرکت های بزرگ و زنجیره ای است، گام بلندی در جهت ارتقا جایگاه فروشگاه های زنجیره‌ای در جامعه بردارند.

وی افزود: در برخی از اوقات مشاهده می شود که  افرادی اخبار و اطلاعات کاذب منتشر می کنند که فروشگاه های زنجیره ای تخفیفات غیرواقع دارند. ما باید با مشارکت و همکاری تمامی اعضا، اخبار درست و جامع به مردم تحویل دهیم تا مصرف کنندگان از خریدشان اطمینان حاصل کنند.

فخریان با انتقاد به سنگ اندازی های کسب و کار های سنتی عنوان کرد: همواره کسب و کارهای سنتی  مقابل کسب و کارهای نوین قرار داشته اند و در همین راستا موانعی ایجاد کردند.

وی به قدمت فروشگاه های زنجیره‌ای کشور اشاره کرد و گفت: از هفت دهه قبل با سرمایه گذاری‌های بخش های دولتی و خصوصی در راستای توسعه اقتصادی، فروشگاه های زنجیره‌ای آغاز به کار کردند که در نهایت در ابتدای سال 1395 منجر به تشکیل اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای شد.

رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای در پایان به نقش بی بدلیل فروشگاه‌های زنجیره‌ای در بحث اشتغالزایی اشاره کرد و افزود: در حال حاضر حدود 50 هزار نفر در مجموعه فروشگاه های زنجیره ای مشغول به کار هستند که این میزان بر نقش مهم فروشگاه‌های زنجیره‌ای در بحث اشتغال زایی‌ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه