English

عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران:

همه در برابر آب، این عنصر حیاتی مسئولیم

در اختتامیه سومین جشنواره توانمندی‌های بهره برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور، تلیکانی، عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران نقش و اهمیت حیاتی آب را را یادآور شد و با توجه به نقش حیاتی آن در آبادانی کشور، به مسئولیت عمومی در قبال آن تأکید کرد.

همه در برابر آب، این عنصر حیاتی مسئولیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، سومین جشنواره توانمندی‌های بهره برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور، با هدف معرفی توانمندی‌ها و تولیدات داخلی، تبادل دستاوردهای علمی و فنی و ارج نهادن به تلاش دست اندرکاران بخش بهره برداری در صنعت آب و فاضلاب کشور در محل سالن ملل نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

در اختتامیه این جشنواره تلیکانی، عضو هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با اشاره به نقش و اهمیت حیاتی آب در زندگی ابراز داشت: آب از جمله با ارزش‌ترین عناصر زیست محیطی است که سهم بسزایی در حیات و سلامت انسان دارد و مهربانی وجه مشترک این بانک و آب به عنوان یک ماده حیاتی در آبادانی کشور می‌باشد؛ بنابراین همه ما برای حفظ آن بعنوان یک اخلاق زیستی مسئولیم.
 
تلیکانی در ادامه به جایگاه این بانک اشاره کرد و گفت: بانک قرض الحسنه مهر ایران در سال ۱۳۸۶ تأسیس شده است. این مجموعه نه تنها دنبال سودآوری نبوده بلکه تنها هدف آن نهادینه کردن فرهنگ قرض الحسنه می‌باشد.
وی افزود: کفایت سرمایه این بانک بالغ بر ۳۰ درصد می‌باشد که با توجه به استانداردهای بین المللی بالاتر از حد استاندارد می‌باشد.
 
تلیکانی در ادامه ابراز داشت: توان مالی بانک قرض الحسنه مهر ایران در بهترین وضعیت شبکه بانکی کشور قرار دارد و از سال ۱۳۸۶ تا کنون ۲۳ هزار میلیارد تومان وام قرض الحسنه پرداخت کرده و بالغ بر ۶ میلیون نفر سپرده گذار دارد.
 
وی در ادامه با اشاره به جامعه هدف بانک قرض الحسنه مهر ایران، بیان داشت: امروز، با گسترش خدمات و طرح‌های تسهیلاتی این بانک وظیفه نجات طبقات محروم را بر عهده داریم؛ چرا که منابع انسانی بزرگترین سرمایه کشور می‌باشد و شرکت‌ها می‌توانند با مشارکت بانک قرض الحسنه مهر ایران نه تنها مشکلات کارکنان خود را حل کرده بلکه به طبقه محروم نیز کمک کنند.
 
وی در ادامه به همسبتگی مردم در رشد و توسعه بانک قرض الحسنه مهر ایران اشاره کرد و اذعان داشت: در سال گذشته با همدلی، وفاق و تعامل سازنده مردم، منابع قرض الحسنه بانک بالغ بر ۸۲ درصد رشد داشته است که ۹۰ درصد آن به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه اختصاص یافته است.
 
شایان ذکر است، بانک قرض الحسنه مهر ایران در این جشنواره که با حضور نمایندگانی از آلمان، اسپانیا، هلند، ژاپن، سوئد، انگلیس و انجمن‌های مختلف بین المللی تشکیل شده بود، در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود و تحقق بند ۴ اولویت‌های عمومی ابلاغی رئیس جمهور به وزیر اقتصاد مبنی بر «توجه به حفاظت از محیط زیست در برنامه ریزی‌ها و سیاستگذاری ها» و نیز اصل پنجاهم قانون اساسی مبنی بر «حفاظت از محیط زیست» و برای کمک به پیشبرد پروژه‌های آب رسانی و اجرای برنامه‌های احداث سیستم بازچرخانی فاضلاب، شرکت کرده و سابقاً نیز تفاهم نامه‌های متعددی را با شرکت آب و فاضلاب استان‌های اصفهان و فارس امضا نموده بود که بر اساس آن این طرح به صورت پایلوت در نجف آباد اصفهان در حال اجرا می باشد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه