English

قیمت جهانی نفت ۱.۲۳ درصد سقوط کرد

پس از این که چین اعلام کرد بر تعداد زیادی از کالاهای آمریکایی تعرفه وضع می‌کند تنها ظرف امروز و تا ساعت ۱۶:۲۱ به وقت تهران، ۱.۲۳ درصد سقوط کرد و به هر بشکه ۶۶.۸۹ دلار رسید. به این ترتیب این هفته سقوط قیمت نفت به نزدیک ۵ درصد رسید.

قیمت جهانی نفت ۱.۲۳ درصد سقوط کرد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از رویترز، قیمت نفت برنت که با آغاز این تنش‌ها از این هفته از اوج ۷۰ دلاری خود به زیر کشیده شده است، تنها ظرف امروز و تا ساعت ۱۶:۲۱ به وقت تهران، ۱.۲۳ درصد سقوط کرد و به هر بشکه ۶۶.۸۹ دلار رسید. به این ترتیب این هفته سقوط قیمت نفت به نزدیک ۵ درصد رسید.

قیمت نفت ۱.۱۸ درصد سقوط کرده است

قیمت هر بشکه نفت خام نیمه‌سنگین تگزاس غرب آمریکا، دابلیوتی‌آی، تا این لحظه ۱.۱۸ درصد سقوط کرده است و به ۶۲.۳۳ دلار برای هر بشکه رسیده است.

قیمت‌های نفت امروز از جهت دیگری هم تحت فشار هستند. در اواخر روز چهارشنبه هر هفته سازمان اطلاعات انرژی آمریکا میزان ذخایر انبارهای نفت خام این کشور را اعلام می‌کند که انتظار می‌رود این هفته شاهد افزایش این ذخایر باشیم.

قیمت نفت

طبق نظرسنجی رویترز از اقتصاددانان، انتظار می‌رود میزان ذخایر نفت خام انبارهای نفت تجاری آمریکا، این هفته برای دومین هفته متوالی افزایش یابد و ۲۰۰۰۰۰ بشکه به سطح آن افزوده شود.

دومنیک چریچلا، یکی از شرکای ارشد موسسه مدیریت انرژی نیویورک، می‌گوید: مهم‌ترین عامل خارجی موثر بر جهت‌گیری کوتاه‌مدت قیمت‌های نفت، در شرایط فعلی با پیش‌بینی وقوع جنگ تجاری و نوسانات شدید بعد از آن، بازار سهام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی