English

کرباسیان خبر داد

امضای ۱۵ سند همکاری با هند

وزیر اقتصاد از برنامه ایران برای امضای 15 سند تفاهم و همکاری با هند در حوزه های مختلف اقتصادی، فرهنگی و محیط زیست خبر داد.

امضای 15 سند همکاری با هند

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود کرباسیان در تشریح سفر روحانی به هند گفت: برنامه‌های این سفر بیشتر جنبه فرهنگی دارد و با ایرانیان مقیم حیدرآباد، مردم، علما و دانشمندان حیدرآبادی دیدار داشتیم. در زمینه اقتصادی نیز فردا سندهای همکاری به امضا خواهد رسید.

وی ادامه داد: از چند ماه گذشته مذاکراتی در این زمینه داشته ایم و تفاهم نامه هایی در این زمینه نهایی شده است و فردا 15 سند همکاری در بخش های مختلف میان ایران و هند فردا در دهلی نو به امضا خواهد رسید. این سندها در زمینه اقتصادی، فرهنگی، کشاورزی، محیط زیست، راه و راه آهن و حوزه های دیگر مورد علاقه دو کشور است.  

کرباسیان گفته است: یکی از مهمترین سندهای همکاری که فردا میان مقامات دو کشور امضاء خواهد شد درباره بندر چابهار و بحث ترانزیت از بندر است که می تواند هند را به آسیای مرکزی متصل کند.

وی ادامه داده است:هند یکی از بزرگترین واردکنندگان نفت و محصولات پتروشیمی از ایران است  و صادرات به این کشور نیز به خوبی ادامه دارد و در حال حاضر مشکلی در زمینه بانکی و مالی با این کشور نداریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی