English

سخنگوی شرکت ملی نفتکش:

ربات ارزیاب وضعیت نفتکش سانچی به زیر آب منتقل شد/ ربات هنوز به سانچی نزدیک نشده است

سخنگوی شرکت ملی نفتکش با اشاره به انتقال یک ربات ارزیاب برای بررسی وضعیت نفتکش ایرانی به محل غرق این نفتکش اظهار کرد: این ربات به زیر آب منتقل شده است.

ربات ارزیاب وضعیت نفتکش سانچی به زیر آب منتقل شد/ ربات هنوز به سانچی نزدیک نشده است

به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی شرکت ملی نفتکش با اشاره به انتقال یک ربات ارزیاب برای بررسی وضعیت نفتکش سانچی به محل غرق این نفتکش اظهارکرد: این ربات به زیر آب منتقل شده است.

محسن بهرامی ، با بیان اینکه چین ربات ارزیابی را برای بررسی وضعیت سانچی در نظر گرفته بود، گفت: ربات به زیر آب منتقل شده و عملیات در جریان است، اما به نظر می‌رسد این عملیات بیشتر از آنچه ما فکر می‌کردیم، به زمان نیاز دارد.

ربات ارزیاب وضعیت نفتکش سانچی

ربات هنوز به سانچی نزدیک نشده است

وی با تاکید به اینکه ربات مذکور برای عکسبرداری به زیر آب منتقل می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر ربات زیر آب است اما هنوز به سانچی نزدیک نشده است. به طور کلی به نظر می‌رسد هم عملیاتی تست و هم عملیات عکسبرداری از سانچی به زمان زیادی نیاز دارد ما گمان می‌کردیم طی چند ساعت این کار انجام خواهد شد اما این طور نیست.

 ‌۱۶ دی ماه یک فروند کشتی فله‌بر چینی با یک فروند نفتکش ایرانی در آبهای چین برخورد کرد که باعث حریق هشت روزه و نهایتا غرق شدن نفتکش ایرانی شد. در این حادثه ۳۲ پرسنل نفتکش (۳۰ ایرانی و دو بنگلادشی) جان باختند که پیکر ۲۹ نفر از جان باختگان مفقود است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه