English

شاخص بورس به ۹۶ هزار و ۱۸۶ واحدی رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار درپایان معاملات با رشد 36.83 واحدی به پله 96 هزار و 186 واحدی رسید.

شاخص بورس به 96 هزار و 186 واحدی رسید

به گزارش خبرگزاری موج، شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با رشد ۷۹.۳۷ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۱۸۷ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از ۵۱ میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۶۱ میلیون سهم طی ۳ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فارس، ولساپا، پاکشو با روند صعودی و نماد فاسمین، فولاد، کروی، کبافق با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با ۱۰.۱ واحد رشد به پله ۱ هزار و ۷۸ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۳۷ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۲ میلیون سهم طی ۲ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص بورس به پله ۹۶ هزار واحد رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار در جریان معاملات با رشد ۶۲.۷۹ واحدی به پله ۹۶ هزار و ۲۱۲ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از یک میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن ۷۰۴ میلیارد  و ۵۴۴ میلیون سهم طی ۳۵ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز کهمدا، خودرو، رمپنا، فارس و ولساپا با روند صعودی و تاییکو و فولاد با روند نزولی کار خود را ادامه داد.

شاخص کل فرابورس در جریان معاملات با ۰.۶۰ واحدکاهش به پله یک هزار و ۷۶ واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۵۷۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۳۲ میلیارد و ۸۶۵ میلیون سهم طی ۲۳ هزار نوبت معاملاتی است.

شاخص کل فرابورس به پله یک هزار و 76 واحد رسید

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با رشد 36.83 واحدی به پله 96 هزار و 186 واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران از 3 میلیارد ریال فراتر رفت و با دست به دست شدن یک میلیارد و 228 میلیون سهم طی 51 هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز خودرو، رمپنا، کچاد و شپنا با روند صعودی و تاپیکو، غدیر و فولاد با روند منفی کار خود را پایان داد.

شاخص کل فرابورس درپایان معاملات با 0.60 واحد کاهش به پله یک هزار و 76 واحد رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از 981 میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن 319 میلیارد و 487 میلیون سهم طی 32 هزار نوبت معاملاتی است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه