English

افزایش بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۹۷

در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷، بودجه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی ۳۲ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده که نسبت به بودجه مصوب سال ۱۳۹۶ بیش از ۸۵۰۰ میلیارد تومان افزایش را نشان می‌دهد.

افزایش بودجه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سال ۹۷

به گزارش خبرگزاری موج، در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ در بخش برآورد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی، اعتبار ۱۷۰۷۷۳۰۰ میلیون ریالی برای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نظر گرفته شده که از این میزان، ۷۴۸۰۰۰ میلیون ریال برای برنامه تنظیم و نظارت بر روابط کار وزارت کار،  ۴۲۶۰۰۰ میلیون ریال برای برنامه توسعه کارآفرینی و اشتغال(اشتغال جدید) ، ‌۱۳۹۰۰۰ میلیون ریال برای برنامه ساماندهی اشتغال اتباع خارجی و ۴۴۲۰۰۰ میلیون ریال برای برنامه توسعه و توانمندسازی تعاونی‌ها پیش‌بینی شده است.

در بخش تعرفه درآمدهای حاصل از صدور پروانه شغلی ایرانیان خارج کشور،‌ به منظور صدور کارنامه شغلی مبلغ ۳۰ هزار تومان و تمدید آن مبلغ ۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

دولت از محل درآمدهای حاصل از صدور پروانه کار اتباع خارجی نیز درآمدی برای خود پیش‌بینی کرده که هزینه صدور پروانه کار اتباع خارجی را ۴۰۰ هزار تومان و تمدید آن را ۲۸۵ هزار تومان تعیین کرده است.

برای صدور کارت شناسایی اقامت اتباع بیگانه مبلغ ۳۰ هزار تومان و صدور کارت المثنی مبلغ ۴۰ هزار تومان، صدور و تمدید پروانه اقامت یکساله ۱۷۲ هزار تومان و صدور و تمدید پروانه اقامت تا سه سال نیز مبلغ ۲۸۷ هزار تومان درنظر گرفته است.

در بودجه ۱۳۹۷ همچنین به منظور تکمیل و توسعه، تعمیر و نگهداری مجموعه‌های ورزشی کارگران به ازای هر کارگر مبلغ ۱۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است.

دولت در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ برای موسسه کار و تامین اجتماعی از محل اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای 10 میلیارد تومان در نظر گرفته و از محل توزیع اعتبارات موضوع واگذاری سهام به منظور پوشش بیمه قالیبافان سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و برای توانمندسازی تعاونی‌ها از محل اعتبارات هزینه‌ای دستگاههای اجرایی پنج میلیارد تومان اختصاص داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه