English

۱۸۸۱ سکه تمام‌بهار آزادی و ۲۵۱۰ نیم‌سکه در حراجی بانک کارگشایی به فروش رفت

طی دو روز گذشته ۱۸۸۱ سکه تمام‌بهار آزادی و ۲۵۱۰ نیم‌سکه در حراجی بانک کارگشایی به فروش رفت.

۱۸۸۱ سکه تمام‌بهار آزادی و ۲۵۱۰ نیم‌سکه در حراجی بانک کارگشایی به فروش رفت

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلیمانی مدیرعامل بانک کارگشایی از فروش 1630 نیم‌سکه و 880 سکه تمام در دومین حراجی این بانک خبر داد و افزود: در حراجی دیروز بالاترین نرخ برای نیم‌سکه 671 هزار تومان و پایین‌ترین 661 هزار تومان بود.

وی ادامه داد: همچنین بالاترین نرخ برای سکه تمام یک‌میلیون و 348 هزار تومان و پایین‌ترین رقم نیز یک‌میلیون و 335 هزار تومان بوده است.

وی استقبال خریداران را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به اینکه حراج دیروز خارج از چارچوب تعیین‌شده و به‌صورت فوق العاده بوده است اما میزان استقبال مطلوب بود.

سلیمانی با بیان اینکه، بانک مرکزی قیمت پایه برای تمام‌سکه را همانند روز اول یک‌میلیون و 180 هزار تومان و همچنین برای نیم‌سکه 580 هزار تومان تعیین کرد که البته خریدار برای قیمت نهایی تا 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده باید پرداخت می‌کرد، اظهار داشت: نرخ سکه تمام‌بهار آزادی در حراج دیروز یک‌میلیون و 288 هزار تومان و نیم‌بهار 645 هزار تومان است.

سلیمانی تصریح کرد: حراج سکه تا اطلاع بعدی در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه در بانک کارگشایی انجام می‌شود اما حراج روز یکشنبه به‌دلیل تعطیلی روز دوشنبه بود.

مدیرعامل بانک کارگشایی درباره تعداد سکه فروخته‌شده در روز اول حراج نیز گفت: بانک کارگشایی در حراج روز شنبه هزار و یک سکه تمام و 880 نیم‌سکه را به فروش رسانده است.

متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این حراج، حضوری، با در دست داشتن کارت ملی و کارت بانکی برای پرداخت، به سالن حراج بانک کارگشایی واقع در خیابان مولوی، روبه‌روی میدان محمدیه مراجعه کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه