English

رییس نظام دامپزشکى کشور:

وضعیت فارغ‌التحصیلان بخش دامپزشکی کشور مناسب نیست

رییس نظام دامپزشکى کشور با بیان اینکه در حرفه دامپزشکی دچار آشفتگی هستیم گفت:خدمات بیمه ای براى فعالین دامپزشکى مان نامناسب است.

وضعیت فارغ‌التحصیلان بخش دامپزشکی کشور مناسب نیست

به گزارش خبرنگار اقتصادى خبرگزارى موج، رییس نظام دامپزشکى کشور در همایش روز ملى دامپزشکى به طرح تحول سلامت که از جمله تأکیدات رهبر معظم انقلاب و سیاست‌های ابلاغی ایشان بوده است پرداخت و افزود: پیشگیری در طرح سلامت بر درمان ارجحیت دارد در طرح سلامت ٨ محور به بخش دامپزشکی پرداخته شده است و در این زمینه فعالیت های خوبی که انجام شده است.

صفرى با بیان اینکه در حرفه دامپزشکی دچار آشفتگی هستیم گفت:آنچه که ما بیان می کنیم با آنچیزى که اعمال مى شود فاصله زیادى دارد بویژه در بخش خصوصی دامپزشکى ما شرایط بسیار سختی دارند. 

وى با بیان اینکه خدمات بیمه اى براى دامپزشکى مناسب نیست توضیح داد: فعالین دامپزشکى با وجود اینکه مشاغلی سخت و زیان‌آورى دارند اما متاسفانه خدمات بیمه‌ای آن ها مناسبى نیست.

رییس نظام دامپزشکى کشور با انتقادبه وضعیت فارغ‌التحصیلان بخش دامپزشکی گفت: در حوزه پژوهش نیز اساسا پژوهش دامپزشکی نداریم.

 به جز حداقل هایی که در دانشگاه ها صورت می‌گیرد و متاسفانه دانشگاه آزاد از ناتوانی وزارت علوم سو استفاده کرده است.

صفرى با بیان اینکه وضعیت آموزش در دانشگاه نامناسب است یاد آور شد: تعداد اعضای حرفه دامپزشکی در کشور به 36 هزار و 164 نفر رسیده است ولى این بخش در حوزه آموزش وضعیت مناسبی ندارد.این در حالى است که 12 دانشکده دولتی، 11 دانشکده آزاد تبدیل به محلی برای کسب درآمد شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی