English

رئیس اداره نظارت سازمان صنعت و معدن خراسان جنوبی خبر داد

افزایش۶۰ درصدی قیمت آهن‌آلات در خراسان‌جنوبی

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان گفت: از ابتدای امسال قیمت آهن آلات در بازار استان خراسان 60 درصد افزایش قابل توجهی داشته که ناشی رونق در ساخت و ساز مسکن بوده است.

افزایش60 درصدی  قیمت آهن‌آلات در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری موج، علی تهوری صبح امروز در کمیسیون تنظیم بازار استان خراسان جنوبی اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون قیمت آهن آلات در بازار استان افزایش قابل توجهی داشته است.

وی افزایش قیمت‌ها را ناشی از افزایش جهانی و تقاضای بازار به دلیل رونق در ساخت و ساز مسکن دانست و افزود: به طور میانگین در 6 ماهه نخست امسال قیمت آهن آلات در استان 60 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: این در حالی است که در شهریورماه قیمت‌ها 4 درصد کاهش داشته است. در این مدت مصالح ساختمانی نیز با نوسانات قیمت همراه بوده و روند افزایشی قیمت در این زمینه داشته است.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه پاییزه در مرکز استان از 21 شهریور ماه به مدت هفت روز خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر افزایش کیفیت میزان رضایتمندی مردم نسبت به سال قبل نیز افزایش داشته است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی یادآور شد: با توجه به عرضه دام سبک توسط دامداران در چند روز گذشته سطح قیمتی از ثبات برخوردار بوده و عدد نرخ‌گذاری شده برای قیمت گوشت تغییری نداشته است.

تهوری با بیان اینکه در حال حاضر نگرانی در حوزه دام وجود ندارد اظهار داشت: قیمت جوجه یکروزه نیز در حال حاضر به ثبات برگشته است. در حال حاضر خریدها از طریق اتحادیه مرغداران انجام می‌شود و با نظارت‌های انجام شده تا این لحظه مکاتبه‌ای مبنی بر گران فروشی در این زمینه وجود نداشته است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: اقدامات انجام شده منجر شد در هفته‌های اخیر قیمت مرغ و تخم مرغ روند کاهش داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه