English

یک مقام مسوول در گفتگو با موج؛

میوه های نوبرانه پاییزی از ۴ روز دیگر در بازار/دلال ها نمی گذارند قیمت واقعی پیاز مشخص شود

رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت:قیمت پیاز نسبت به ماه گذشته 50 درصد کاهش پیدا کرده است.

میوه های نوبرانه پاییزی از 4 روز دیگر در بازار/دلال ها نمی گذارند قیمت واقعی پیاز مشخص شود

 رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری موج ،درباره نرخ جدید پیاز توضیح داد: قیمت پیاز نسبت به ماه گذشته 50 درصد کاهش پیدا کرده است و در حال حاضر هر کیلو گرم پیاز بین 800 تومان تا هزار و 500 تومان در بازارعرضه می شود.

حسین مهاجران در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری موج که چرا بعد از گذشت 2 ماه هنوز قیمت پیاز به حد نرمال نرسیده است افزود: نرخ این محصول به زیر هزار تومان رسیده ولی بحثی که مطرح است برخی از مصرف کنندگان پیاز جدا کرده  خریداری می کند که قیمت بالا می رود و از طرفی وجود دلالال در این صنف نمی گذارند نرخ واقعی  پیاز مشخص شود.

 رئیس اتحادیه میوه و سبزی با انتقاد به نقش دلال ها در میدان مرکزی میوه و تره بار خاطر نشان کرد: هر بار که خوب و باکیفیت باشد دلالال ها ساعت 12 شب خریداری می کنند و وقتی که بارفروش 4 صبح می خواهد بارش را خریداری کند محصول مناسبی پیدا نمی کند.

قیمت  پیاز

به گفته وی پیازی که بدون واسطه به میدان میوه و تره بار می رسد  کیلویی 800 تومان است.

قیمت میوه های نوبرانه هنوز مشخص نیست

مهاجران با اعلام اینکه تا 4 روز آینده میوه های پاییزه وارد بازار می شوند گفت:محصولاتی نظیر انار و نارنگی تا چند روز آینده وارد بازار می شوند اما هم اکنون نرخ آن ها مشخص نشده چرا که هنوز به میدان مرکزی میوه و تره بار نرسیده اند.

وی با اشاره به اینکه انگور عسگری از جمله محصولاتی است که مردم از آن استقبال می کنند افزود:انواع انگور در بازار قیمت شان از هزار و 500 تومان تا 5 هزار تومان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه