English

وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد

چالش مدیریتی و مالکیتی در بنگاه های کشور

عمده‌ترین بنگاه‌های کشور با چالش‌های مدیریتی و مالکیتی مواجه هستند، و دولت باید با بخش‌هایی که در ایفای نقش مالکیتی خود کم‌کاری می‌کنند و مسئولیت‌پذیر نیستند، برخورد جدی کند.

چالش مدیریتی و مالکیتی در بنگاه های کشور

به گزارش خبرگزاری موج، وزیر صنعت، معدن و تجارت از دولت درخواست کرد که هرچه سریع‌تر در مورد مدیریت و مالکیت بنگاه‌های کلانی که نسبت به فعالیت‌های خود مسئولیت‌پذیر نیستند، چاره‌اندیشی کند.

محمد شریعمتداری در مراسم معارفه‌اش که با حضور معاون اول ریاست جمهوری، محمدرضا نعمت‌زاده، برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نیز فعالان صنعتی، معدن و تجاری کشور امروز (سه‌شنبه) در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، با اشاره به اینکه عمده‌ترین بنگاه‌های کشور با چالش‌های مدیریتی و مالکیتی مواجه هستند، خطاب به جهانگیری اظهار کرد: دولت باید با بخش‌هایی که در ایفای نقش مالکیتی خود کم‌کاری می‌کنند و مسئولیت‌پذیر نیستند، برخورد جدی کند.

وی ادامه داد: هرچند بنده به شخصه اضافه کردن بار اجرایی وزارت صنعت، معدن و تجارت را سهم مهلک می‌دانم، اما بخش‌هایی همچون وزارت کار، وزارت دفاع، بنیاد شهید و امور ایثارگران و غیره به عنوان خصوصی سازی، مالک بخشی از بنگاه‌های کلان در کشور هستند که باید درباره این مساله به صورت جدی چاره‌اندیشی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه