English

معاون وزیر کشور اعلام کرد

نرخ ۱۲.۶ درصدی بیکاری کشور در بهار امسال

معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: نرخ بیکاری کشور در بهار امسال 12.6 درصد بوده است.

نرخ 12.6 درصدی بیکاری کشور در بهار امسال

به گزارش خبرگزاری موج، بابک دین‌پرست عصر امروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که در محل استانداری برگزار شد، بیان کرد: بر اساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته از عملکرد ستاد رفع موانع تولید کشور در سه ماهه سال 96 استان لرستان در رتبه دوم قرار گرفته، همچنین در ارتباط با اجرای طرح رونق تولید استان لرستان رتبه نخست در سال 95 را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: نرخ بیکاری در بهار امسال در کشور 12.6 بوده و برای استان لرستان شاهد نرخ 11.8 درصدی بیکاری هستیم که این آمار کاهش 2.6 درصدی را نشان می‌دهد و بر همین اساس لرستان سومین استانی است که بیشترین کاهش نرخ بیکاری را داشته است.

معاون اقتصادی وزیر کشور اظهار داشت: اولین جلسه مشترک شورای ملی گفتگوی دولت و بخش خصوصی در سال جاری برگزار خواهد شد و در این نشست عملکرد و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی استان‌های مختلف در دستور کار قرار می‌گیرد.

دین‌پرست عنوان کرد: باید پروژه‌های اولویت‌دار استان لرستان اجرایی شوند و امسال اعتبار مناسبی برای ایجاد 5 هزار و 43 شغل در نظر گرفته شده است.

این مسئول عنوان کرد: جلوگیری از تعطیلی برخی از واحدهای تولیدی به دلیل بدهی به بانک‌ها، آب، برق، گاز و تامین اجتماعی باید در اولویت‌های اقتصادی در لرستان قرار گیرد، در 17 حوزه 62 برنامه اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده و نظارت بر اجرای آنها وجود دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه