English

حمایت بانک آینده از واحدهای خرد و متوسط

بانک آینده در راستای اولویت‌های خود، مبنی بر حمایت از بخش‌های واقعی اقتصاد، افزایش تولید داخلی و توجه به مقوله اشتغال، برنامه‏‌های هدف‌مندی در جهت تأمین مالی واحدهای تولیدی و به‏‌ویژه واحدهای کوچک و متوسط(SME)را در دستور کار خود قرار داده است.

حمایت بانک آینده از واحدهای خرد و متوسط

به گزارش خبرگزاری موج ، بانک آینده اعلام‌کرد: این بانک با اجرای برنامه‌های خود در ارتباط با تأمین منابع مالی و پاسخ‌گویی به نیاز فعالان اقتصادی، تاکنون توانسته است علاوه بر تعامل پویا با وزارت صنعت، معدن و تجارت در این عرصه، خود نیز رأساً با بازاریابی مستقیم، مشتریان واجد شرایط را شناسایی و پاسخ‌گوی بخشی از نیاز آن‌ها باشد.

دستاورد حاصل از این رویکرد، تصویب پرداخت بیش از یک‎هزار و پانصد و پنج میلیارد ریال تسهیلات بوده که تا پایان سال 1395 جمعاً ‎هزار و یک ‎صد و شش میلیارد ریال آن از سوی بانک آینده به بنگاه‌های خرد و متوسط مورد هدف پرداخت شده است.

بنا بر اعلام بانک آینده، در نخستین گردهمایی مدیران ارشد و رؤسای شعب این بانک در سال‌جاری نیز تلاش هرچه بیشتر در جهت تقویت بنیان‌های اقتصادی کشور و حمایت از تولید و اشتغال، به‌عنوان اولویت‌ بانک آینده در برنامه‎های سال 1396، مورد تأکید قرار گرفت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه