English

عضویت محمود حجتی در هیات مدیره شرکت های خصوصی تکذیب شد

وزارت جهاد کشاورزی در اطلاعیه ای، عضویت محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی را در هیات مدیره شرکت های خصوصی تکذیب کرد.

 عضویت محمود حجتی در هیات مدیره شرکت های خصوصی تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، در این اطلاعیه که روز شنبه منتشر شد،آمده است: حصول اطمینان از صحت اخبار منتشره اصل حیاتی و بنیادی در کار اطلاع رسانی برای هر خبرگزاری است که در همه جوامع مورد اذعان و عمل است و به طور قطع انتظار می رود رسانه وابسته به نهاد نظامی مدعی انقلابی و اعتقادی بودن بیش از سایر رسانه ها ملزم و مقید به رعایت اصول اخلاقی و حرفه ایی باشد، اما به نظر می رسد این رسانه همانند نامزد های مورد حمایتشان برای رسیدن به هدف همه اصول و موازین را زیر پا می گذارند و به قول معروف به خود زنی و سیم آخر زده است.

به نظر می رسد برخی رسانه های مخالف دولت خبر دروغ عضویت وزیر جهاد کشاورزی را در دقایق پایانی مناظره در حالی منتشر کرد که از این رهگذر به نامزد های بازنده مناظره که همه بد اخلاقی ها را نیز انجام دادند، کمکی کرده باشد و خودشان هم در این راستا از هیچ کوششی دریغ نکرده باشند.

وزارت جهاد کشاورزی با تکذیب هرگونه عضویت وزیر جهاد کشاورزی در هیات مدیره شرکت های خصوصی پس از قبول مسئولیت وزارت، در نخستین ساعات اداری روز شنبه اقدام قانونی لازم به منظور پیگیری قضایی انتشار این اخبار دروغ مطابق قونین ومقررارت به عمل خواهد آورد .

در آستانه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری برخی رسانه های منتقد دولت در خبری عضویت وزیر جهاد کشاورزی دولت یازدهم را در هیات مدیره 20 شرکت خصوصی مدعی شدند.

و این رسانه می گوید که محمود حجتی یکی از رکوردداران حضور همزمان در مشاغل دولتی و عضو هیئت مدیره شرکت‌های خصوصی بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه