سرخط خبرها
  • مدافع مصر ضربه مغزی شد/ غایب بزرگ مقابل ایران
  • ۸۸ درصد سد کرج پر است
  • نروژ با حفر نخستین تونل دریایی دنیا، کشتی‌های عظیم را از دل کوه عبور خواهد داد
  • فوت دختر ۱۲ ساله در یکی از پارک های آبی مشهد
  • خبرنگار: وزارت خزانه‌داری تحریم‌ها را از نفت ایران برداشت
  • نان در تهران گران شد
  • کاخ سفید: ترامپ توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمی‌کند
  • مسی به رکورد علی دایی هم رحم نکرد
  • نماینده مجلس: یکشنبه آتی، صحن مجلس، کار خود را آغاز می کند
  • سازمان هواپیمایی کشوری: پروازها در فرودگاههای تهران (مهرآباد و امام) در ۱۲ تیر ممنوع و تا ۱۶ تیر با محدودیت همراه است
  • عارف: هیچ اعتمادی به دشمن نداریم
  • منابع بانک صادرات ایران از مرز ۱۸۰۰ همت گذشت
  • تمدید خودکار قراردادهای اجاره با سقف ۲۵ درصد
  • آغاز ثبت‌نام ایجاد و ترمیم معدل برای کنکور از دوم تیرماه
  • محدودیت‌های پروازی تهران، قم و مشهد در زمان تشییع پیکر رهبر شهید

در سال جاری توسط ایمیدرو انجام می شود

ایجاد بیش از ۴ هزار و ۸۰۰ شغل

رئیس هیات عامل ایمیدرو از برنامه ایجاد بیش از ۴۸۰۰ شغل در بخش معدن و صنایع معدنی توسط این سازمان طی سال ۹۶ خبر داد.

رئیس هیات عامل ایمیدرو

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از ایمیدرو، «مهدی کرباسیان» با اعلام  این خبر، افزود: از جمله اولویت های ایمیدرو در سال ۹۶، اتمام پروژه های نیمه تمام و ایجاد اشتغال و تولید در راستای تحقق شعار سال (اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال) است و درنتیجه طی سال جاری، با بهره برداری از طرح های بخش معدن و صنایع معدنی یا توسعه طرح های زیرمجموعه، ۴۸۲۲ نفر به طور مستقیم به کار مشغول خواهند شد.

وی ادامه داد: این سازمان با اجرای طرح های توسعه ای خود طی سال های ۹۲ تا ۹۵، برای حدود ۵۵۶۵ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرد به طوری که بخش قابل توجهی از این میزان مربوط به سال گذشته است.

رئیس هیات عامل ایمیدرو با اشاره به طرح های به مرحله بهره برداری رسیده و قابل بهره برداری طی سال جاری تصریح کرد: این طرح ها شامل ۳ واحد احیای مستقیم فولادهای استانی (شادگان، میانه و نیریز)، تولید کنسانتره سنگ آهن جلال آباد، نیروگاه هرمز- غدیر و اکسین، کارخانه ۲.۵ میلیون تنی کنسانتره سنگ آهن سنگان، خط انتقال و پست برق سنگان، خط انتقال برق منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، آماده سازی زیرساخت های منطقه ویژه صنایع انرژی بر لامرد (آب، برق، فنس گمرک و سیل بند)، بهره برداری از ۵ طرح زیربنایی احداث جاده دسترسی به معادن (مسیر دسترسی به معادن طزره، معادن الیگودرز، معادن سیمان زابل، باند دوم خواف سلامی و تکمیل روسازی جاده شورجستان) و گندله سازی ۵ میلیون تنی سنگان است. در هفته های گذشته نیز کارخانه جدید زغال شویی سوادکوه راه اندازی شد.

وی افزود: ۲۰ طرح برای کلنگ زنی طی امسال آماده می شوند که مشتمل بر شروع عملیات اجرایی کاتالیست آذرشهر، آماده سازی زیرساخت منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، جذب سرمایه گذار بلوک ۱ پروده طبس، تولید هیدرات ویژه در جاجرم، فاز ۲ طلای زرشوران، تجهیز ذخایر شورابه های قم، اسکله منطقه ویژه صنایع انرژی بر پارسیان، احداث خط انتقال آب از سد سده، دشت زوزون و نمکزار خواف برای سنگان، طرح های مجتمع پتاس خور و بیابانک (کارخانه استحصال کلرید کلسیم و هیدروکسید منیزیم و نیز سولفات پتاسیم و اسید کلریدریک)، کنسانتره ۲.۴ میلیون تنی سنگان (اپال)، آغاز احداث واحد کنسانتره سرب و روی مهدی آباد، تجهیز بلوک ۲ و ۳ پروده شرقی و احداث کارخانه زغال شویی در طبس، تجهیز و استخراج زغال سنگ زون ۵ پروده شرقی طبس (فولاد زرند ایرانیان) و واگذاری معادن ۴، ۵ و ۶ گل گهر است.

به گفته کرباسیان، مجموع سرمایه گذاری «طرح های قابل بهره برداری» یک میلیارد و ۴۷ میلیون دلار و «طرح های عملیات اجرایی» ۲ میلیارد و ۲۹۸ میلیون دلار است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری موج در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه