English

کشف ۳۰۰۰ کارتن داروی نیروزای آمریکایی قاچاق در گمرک شهید رجایی

ماموران گمرک شهید رجایی بندرعباس موفق شدند در یک کانتینر سه هزار کارتن داروی نیروزای قاچاق ساخت آمریکا را کشف کنند.

کشف 3000 کارتن داروی نیروزای آمریکایی قاچاق در گمرک شهید رجایی

به گزارش خبرگزاری موج، گمرک جمهوری اسلامی ایران یکشنبه اعلام کرد این محموله داروهای نیروزای ساخت آمریکا با عنوان پلی استایرن با ماخذ حقوق ورودی 10 درصد در اظهارنامه ترانزیت داخلی ثبت شده بود.
قاچاقچیان سعی داشتند از طریق رویه ترانزیت، این داروها را به داخل کشور منتقل کنند.
با انجام بازرسی ها مشخص شد چند ردیف ابتدایی کانتینر حاوی کیسه‌های کاغذی محتوی دانه‌های سفید رنگ پلی‌استایرن و بقیه محفظه بار شامل کارتن‌های حاوی 12 قوطی شیشه‌ای بود که هر قوطی 90 کپسول ژلاتین مواد انرژی‌زا به مشخصات MET-RX-GLA ساخت آمریکا را دربرداشت.
«حبیب الله جناغ» معاون امور گمرکی (صادرات- ترانزیت) گمرک شهید رجایی، در این زمینه گفت: محموله کشف شده شامل سه هزار کارتن و به صورت پودر، قرص و محلول های نیروزاست.
به گزارش ایرنا، رییس جمهوری چندی پیش در نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه اعلام کرد دولت در چهار سال گذشته توانست روند قاچاق کالا را از 25میلیارد دلار به نزدیک 12میلیارد دلار برساند.
پیش از این، گمرک ایران از کشف 2 هزار و 60 میلیارد ریال (206 میلیارد تومان) کالای قاچاق در 11 ماهه سال 1395 در گمرکات اجرایی و افزایش 56 درصدی آن در همسنجی با سال 9413 با کمک سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجاری خبر داده بود.
 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه